جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۴۶:۲۶
کد خبر: ۱۱۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز
سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز در جمع دانش آموزان و مدیران ناحیه 3 آموزش و پرورش گفت: اجرا شدن طرح شهید بهنام محمدی در سطح مدارس در راستای محقق شدن آرمان های شهدا می باشد.
وی در این مراسم که در سالن جلسات ناحیه 3آموزش و پرورش شیراز  وا حضور برادر شهسوار معاون آموزش و پرورشو برخی از مدیران و دانش آموزان عضو طرح شهید محمدی ناحیه 3  برگزار شده بود بیان داشت:طرح شهید بهنام محمدی یکی از بهترین برنامه هایی است که توسط ریاست سازمان بسیج و وزیر محترم آموزش و پرورش با هدف انجام فعالیت های فرهنگی در سطح  کشور ابلاغ گردیده است که نیاز به همت و ابتکار مسئولین مربوطه در سطح بسیج و آموزش و پرورش و مدارس دارد.
سرهنگ دوستدار تصریح نمود: امروز دشمنان بی حساب برای مدارس برنامه ریزی نموده است علیه نوجوانان کشور تا  بین آنان و دین فاصله بیندازند باید توجه داشته باشیم با انجام فعالیت و برنامه های منظم و زیبا نقشه های دشمنان را خنثی نمائیم  چرا که ما دینی داریم که در دنیا تک می باشد.
وی افزود: باید فرصت های اساسی را قدر بدانیم  و اگر برنامه ها و فعالیت ها خوب باشد باید اهدافش در مدارس ،مسجد و آن منطقه خود را نشان دهد و اجرای یک برنامه خوب لازمه آن است که خوب،دقیق،منظم و تزیبین باشیک که کمترین بی نظمی در آن راه پیدا نکند.
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)ضمن اهمیت به معنویات خصوصا نماز خواستار انجام فعالیت ها با توسل به اهل بیت(ع)و توکل به خدا شد و خاطر نشان نمود: بنا را در فعالیت های فرهنگی بر محوریت نماز برای نوجوان در طرح در مسجد قرار دهیم و قرارهایمان و برنامه هایمان  همراه با نماز باشد.
وی با تاکید بر اینکه سپاه بقیه ا...(عج) تمام توانش را برای موفقیت این طرح در اختیار نوجوانان قرار خواهد داد اذعان نمود:برای تربیت نوجوانان در مقابل این همه خطرات و تهاجمات دشمنان لازم است همه بسیج شویم برای خدمت به کشور چرا که آینده کشور بدست این نوجوانان ذقم خواهد خورد.
در ادامه معاون پرورشی ناحیه 3 آموزش و پرورش شیراز در خصوص انجام هرچه بهتر طرح شهید بهنام محمدی توضیحاتی را ارائه نمود و در انتها برخی از دانش آموزان و مدیران مدارس دیدگاهها و نظارت خود برای اجرای هرچه بهتر برنامه بیان داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: