پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۴۳:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
مسئول تربیت بدنی سپاه بقیه ا...(عج) شیراز
سروان پاسدار مهدی کشتکار مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج)خبر داد: فینال مسابقات فوتسال جام هفته بسیج فردا سه شنبه در سالن ورزشی فوتسال شهدای شلمچه برگزار می شود. :
وی بیان داشت: برای دومین سال متوالی  مسابقات فوتسال جام هفته بسیج و گرامیداشت یادو خاطره شهید مدافع حرم شهید عبدا... اسکندری برگزار می شود.
کشتکار تصریح داشت: شروع این دوره از مسابقات از هفته دفاع مقدس انجام شده که با حضور 27 تیم از محله های عمدتا کم برخوردار شهر شیراز بوده و تیم ها پس از52بازی به صورت گروهی و حذفی در روزهای مختلف انجام داده اند که با برنامه ریزی های انجام شده بازی های آخر در هفته بسیج انجام شد و ان شاء ا... بازی فینال بین دو تیم بسیج ورزشکاران شهر شیراز و بسیج حوزه 6 ابوذر روز سه شنبه 13آذر ماه ساعت19:00در سالن ورزشی شهدای شلمچه با داوری داوران هیئت فوتبال برگزار خواهد شد.
وی افزود:مسابقه رده بندی این دوره از مسابقات روز گذشته بین دو تیم شهدای مهدی آباد از حوزه بسیج بلال و تیم شهدای کوه کن برگزار شد که در نهایت این تیم شهدای مهدی آباد بود که در رقابتی نزدیک موفق شد تیم کوه کن را با حساب 2 بر1 شکست دهد و به مقام سوم را کسب نماید.
مسئول تربیت بدنی سپاه بقیه ا...(عج) شیراز خاطر نشان نمود: فینال این دوره از مسابقات با حضور مسئولان شهرستان از جمله سرهنگ دوستدار و حجت الاسلام علیزداه فرماندهی ناحیه بقیه ا...(عج)، ریاست اداره ورزش شهر شیراز برادر حسن زاده،مسئول ورزش محلات شیراز برادر زارع،رئیس هیئ فوتبال شهر شیراز برادر کاووسی، رئیس کمیته فوتسال برادر کویتی پور و برخی از مسئولان نظامی دعوت شده برگزار خواهد شد و کاپ قهرمانی و هدایای ویژه ای که در نظر گرفته شده است به تیم های اول و دوم اهداء خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: