پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۱۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳
فرمانده سپاه ناحیه بقیه ا...(عج)شیراز
سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج)در مراسم توانمند سازی مناطق کم برخوردار شیراز خبر داد: سپاه برای مناطق کم برخوردار شهر شیراز با طرح ها و ایده ها به میدان خواهد آمد.
وی در این مراسم که  هنرستان شهدا تل پروس  با حضور مسئولان محلی،فرماندههان حوزهها و پایگاهها و شوراههای مقاومت بسیج برگزارشد بیان نمود: امروزه در شیراز شاهد آسیب مختلف اجتماعی هستیم که به لطف خدا و با تدبیر فرماندهی سپاه فجر فارس قرارگاهی به نام شهید مدافع حرم شهید عبدا... اسکندری  جهت برطرف نمودن مشکلات و معضلات برقرار شده است.

فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) تصریح نمود:سپاه ناحیه بقیه ا...(عج) شیراز با بیشترین طرح در طرح شهید عبدا... اسکندری در مناطق محروم شهر شیراز با طرح ها و ایده های مختلف جهت مقابله با آسیب ها اجتماعی با کمک مردم خداجو  و در صحنه مناطق کم برخوردار وارد خواهد شد.

وی افزود: همه عزیزان استحضار دارند که کم کاری ها،بی مدیریتی ها،غفلت ها در برخی از  محلات باعث گرفتارها  و  مشکلاتی  شده است که خانوادهها را دچار رنج و عذاب نموده وتبعات آن در برخی از محلات شهر شیراز محرز می باشد و زندگی کردن برای خانواده های آبرو مند درآن محلات سخت شده است که لازم است همه جهت رفع مشکلات بسیج شویم.

دوستدار اذعان کرد:سپاه و بسیج  مثلا همه عرصه هایی که قبلا امتحانش را پس داده که هرجا انقلاب اسلامی با چالش مواجه شده و هرجا این درخت انقلاب دچار آسیب شده در این عرصه هم به لطف خدا وارد شده که به لطف این چالش را نیز حل نماید و این حرکنت خوب و ماندگار رقم بزند

وی تاکید کرد:تشکیل معاونت اجتماعی در سپاه موید این مطلب است  که سپاه بسیج انحطاف پذیر انقلاب  جهت گیری و نوک پیکانش را به سمت و سویی تغییر  می دهد که  در حوزه اجتماعی که گرفتاری های زیادی برای مردم بوجود آمده بتواند ساماندهی و کمکی نماید.

فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)شیراز گفت:مدیریت خوب سردار غیاثی فرماندهی سپاه فجرو حضور سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه در مناطق محروم شهر شیراز باعث ایجاد قرارگاه شهید مدافع حرم عبدا...اسکندری  شده است

وی خاطر نشان نمود:آنچه که آغاز گر حرکت جهادی در شیراز و کل کشور جهت محرومیت زدائی می باشد ایده ای بود که از ناحیه بقیه ا...(عج) توسط برادر بسیجی رسول حیدریان شروع شد و در کل کشور رسمیت پیدا کرد.

 سرهنگ دوستدار افزود: امروز به شدت به رسانه جهت برطرف شدن مشکلات و معضلات در مناطق کم برخوردار شهر شیراز نیازمندیم.

وی بیان نمود: 15 محله  در شهر شیراز در طرح شهید اسکندری می باشد که 9 محله درمنطقه استحفاظی ناحیه بقیه ا...(عج) می باشد در حوزههای مختلف بهداشت،فرهنگی اجتماعی،اقتصاد و توانمند سازی،امنیت و انتظامی،عمران و آبادی،امور بانوان،نیکوکاری،فضای مجازی و روابط عمومی فعالیت خواهند نمود.

فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) در پایان تصریح داشت: اگر بخواهیم کاری ماندگار شود باید به خود مردم واگذار کنیم و ان شاء ا... سپاه و بسیج در این طرح با یاری مردم سربلند بیرون خواهد آمد.

در پایان کلاس های مربوطه توسط مربیان جهت آشنایی و انجام چگونگی برنامه برای افراد برگزار شد.  

 


نام:
ایمیل:
* نظر: