شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۱۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بقیه ا...(عج) شیراز
حجت الاسلام والمسلمین حسین علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج)گفت: بیشترین مشکلات و معضلات کنونی در جامعه به خاطر فاصله گرفتن از نمازهای یومیه می باشد.

وی در مراسم منزلت نماز سپاه بقیه ا...(عج)شیراز که جهت برپائی هرچه با شکوه تر نماز در سطح سپاه بقیه ا...(عج) برگزار شد بیان داشت: در خصوص ادای نماز آیات و روایات متعددی در در قرآن و از ائمه آمده است که یکی از زیباترین آیات این است که نماز انسان را را از فحشاء و زشتی باز می دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) در خصوص اهمیت نماز  پرداخت و تصریح داشت: پیامبر اکرم(ص) می فرماید امت من همواره در خیر و خوبی هستند تا زمانی که همدیگر را دوست می دارند و نماز را به پا می دارند و میهمان را خوب احترام می گذارند.

وی تاکید کرد: خداوند متعال همواره با جماعت است هرچه بیشتر باشیم بهتر می توانیم کارها را انجام دهیم و اجر و مزد دریافت کنیم که نمونه آن ثواب نماز جماعت می باشد که وقتی از ده نفر بیشتر شود دیگرثواب آن قابل شمارش نمی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه ا...(عج)اذعان داشت: با توجه به روایات نماز اول وقت خشنودی خداوند متعال را در پی دارد و آخر وقت بخشش الهی را و چه زیباست که از خوب و خوب تر وقتی مشکلی نداریم دنبال خوب تر باشیم.

وی در انتها به حدیثی از امام جعفر صادق پرداخت که می فرمائید کسی که از حق دم می زند با سه ویژگی شناخته می شود 1-دوستانش چه کسانی هستند2-نماز چگونه است و3-در چه وقت نمازش را می خواند. می تواند وی را شناخت.


نام:
ایمیل:
* نظر: