جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۳۶:۰۱
کد خبر: ۱۱۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
مسئول تربیت بدنی سپاه بقیه ا...(عج) شیراز
سروان پاسدار مهدی کشتکار مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج)خبر داد: تیم بسیج ورزشکاران ناحیه احمدبن موسی(ع)در فینال مسابقات فوتسال جام هفته بسیج در سالن ورزشی شهدای شلمچه شیراز با غلبه بر تیم حوزه شهید ابوذر قهرمان شد.

وی بیان داشت: برای دومین سال متوالی  مسابقات فوتسال جام هفته بسیج و گرامیداشت یادو خاطره شهید مدافع حرم شهید عبدا... اسکندری که با حضور 27تیم  برگزارشد پس از انجام 52بازی به صورت گروهی و حذفی در سالن شهدای شلمچه این تیم بسیج ورزشکاران ناحیه احمدبن موسی(ع) بود که با غلبه بر اکثر تیم ها در گروهی و حذفی به مقام قهرمانی در این دوره از مسابقات را کسب نمود..

کشتکار افزود:مسابقه رده بندی این دوره از مسابقات  بین دو تیم شهدای مهدی آباد از حوزه بسیج بلال و تیم شهدای کوه کن برگزار شد که در نهایت این تیم شهدای مهدی آباد بود که در رقابتی نزدیک موفق شد تیم کوه کن را با حساب 2 بر1 شکست دهد و به مقام سوم را اذعان خود کند.

مسئول تربیت بدنی سپاه بقیه ا...(عج) شیراز  ضمن قدردانی خاطر نشان نمود: فینال این دوره از مسابقات با حضور برخی از مسئولین استانی و شهرستانی از جمله حجت الاسلام محمد صادق مهرابی مدیر کل سازمان تبلیغات فارس، حسن همتی معاون  سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز، صمد زارع مسئول توسعه ورزش محلات شیراز،سرهنگ خسروانی فرمانده  سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)، سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه ا ...(عج) و تعدادی از مسئول معاونت های ناحیه بقیه ا...(عج) در سالن شهدای شلمچه برگزار شد و جوائز و کاپ قهرمانی توسط مسئولین به تیم های اول تا سوم اهداء شد.

وی در تشریح این دوره از مسابقات ضمن تشکر از مسئولان که همکاری داشته اند در این مسابقات که مزین است به نام شهید بی سر مدافع حرم  استانمان تصریح نمود: شروع این دوره از مسابقات از هفته دفاع مقدس انجام شده که با حضور 27 تیم از محله های عمدتا کم برخوردار شهر شیراز بوده و تیم ها پس از52بازی به صورت گروهی و حذفی امروز شاهد بازی فینال بین دو تیم منتخب هستیم که جا دارد از هیئت فوتبال شهر شیراز به خاطر کمک نمودن در بحث داوری مسابقات قدردانی نمائیم.

همچنین فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) در حاشیه بازی فینال ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این مسابقات هدف از برگزاری این  چنین مسابقاتی را محقق شدن منویات مقام معظم رهبری در امر ورزش و ایجاد شور و نشاط همگانی وآمادگی جسمانی در بین جوانان نام برد.


نام:
ایمیل:
* نظر: