آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در حاشیه کارگاه تغذیه و بهداشت مواد غذایی که توسط معاونت بهداشت و درمان سپاه فجر در شیراز برگزار شد، مهمترین مسأله امروز جوامع بشری را امنیت غذایی و سلامت غذایی دانست.

به گزارش تنویر؛ سرهنگ پاسدار دکتر سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در حاشیه کارگاه تغذیه و بهداشت مواد غذایی که توسط معاونت بهداشت و درمان سپاه فجر در شیراز برگزار شد، در گفتگو باخبرنگار تنویر گفت: مهمترین مسأله امروز جوامع بشری، امنیت غذایی و سلامت غذایی می باشد.

امنیت و سلامت غذایی، مسأله روز دنیاست

وی افزود: امنیت غذایی به کمیت و در دسترس بودن غذا و خوراک برمیگردد و سلامت غذایی به کیفیت غذا و خوراک مربوط است که این دو مقوله از مهمترین مسائل حوزه تغذیه در دنیا می باشد و باید در کشور ما و بخصوص در میان نیروهای مسلّح به صورت ویژه ای مورد توجه قرار گیرد.

دکتر کوشکی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی به دنبال آن هستیم که راهکارهای جدیدی برای دستیابی و توسعه امنیت غذایی و ارتقاء سطح کیفی غذا در نیروهای مسلّح به ویژه سازمان بزرگ و عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیابیم و آستانه چهل سالگی انقلاب، این الگوی غذایی را به سایر مردم عزیز کشورمان نیز معرفی کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خاطرنشان کرد: اهمیت این مسئله در سطح نیروهای مسلّح بسیار بالاست چراکه با یک الگوی غذایی مناسب می توانیم کیفیت رزم آوری و مقاومت جسمی رزمندگان اسلام را در کنار غذای روحی و معنوی آنها ارتقاء دهیم.

وی در ادامه گفت: مجموعه بسیج سازندگی سپاه فجر فارس در بخش اقتصاد مقاومتی نیز تلاش میکند بیشتر در حوزه تغذیه سالم و تولیدات غذایی به اشتغالزایی بپردازد تا علاوه بر رسیدن به چشم انداز اقتصاد مقاومتی در بخش اشتغال، در زمینه تغذیه و امنیت غذایی نیز گام های برداشته باشد.

دکتر کوشکی در پایان با اشاره به فعالیت های سپاه فجر فارس در زمینه تغذیه، تأکید کرد: ما در مجموعه سپاه فجر تلاش می کنیم غذاهایی که در اختیار پرسنل تحت امر قرار می گیرد، از لحاظ کیفی و تنوع غذایی در سطح مطلوبی باشد و این مسئله در اولویت سازمان قرار دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: