آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
فرمانده سپاه بقیه ا... (عج) شیراز:
فرمانده سپاه بقیه ا... (عج) شیراز گفت:برنامه ایرانیار با شناخت توانمندی های داخلی برای نسل نوجوانان با همکاری سپاه،مدارس و کارخانجات تولید کننده استان فارس با حضور دانش آموزان در کارخانجات تولید کننده انجام خواهد شد.
به گزارش تنویر؛ سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه ا... (عج) شیراز صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: برنامه ایرانیار با هدف ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در بین نوجوانان دانش آموز مدارس اجرا می گردد.

وی افزود: برنامه ایرانیار با شناخت توانمندی های داخلی برای نسل نوجوانان با همکاری سپاه،مدارس و کارخانجات تولید کننده استان فارس با حضور دانش آموزان در کارخانجات تولید کننده انجام خواهد شد.

دوستدار تصریح کرد: در این برنامه سه گونه طراحی صورت گرفته است در مرحله اول دانش آموزان با حضور در کارنجات و صنایع از نزدیک با توانمندی های داخل کشور آشنا می شوند و با مسئولین کارنجات  گفتگو خواهند کرد و در مرحله دوم مدیران صنایع و کارنجات استان در شیراز در مدارس حضور یافته و در خصوص تولیدات و توانمندی ها داخلی برای دانش آموزان سخنرانی خواهند نمود  و به پرسش های و سوالات دانش آموزان پاسخ خواهند داد و در مرحله سوم مسابقات مختلف هنری، شامل انشاء نویسی، نقاشی، مقاله نویسی با موضوع نقش من در پیشرفت کشورم با مصرف کالای داخلی در بین دانش آموزان مدارس ناحیه 3 شیراز  برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:  در راستای فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی برای نسل چهارم انقلاب اسلامی طرح ایرانیار برای تقویت تولید ملی خرید محصولات تولید کنندگان داخلی می باشد که این اقدام فرهنگی از مدارس و دانش آموزان شروع خواهد شد.

فرمانده سپاه بقیه ا... (عج) تأکید کرد: این برنامه برای اولین بار در شیراز توسط سپاه ناحیه بقیه ا... (عج) با عنوان «سلام بر تولید کننده» در جشنواره فرهنگی «نشان ایرانی» برگزار گردیده است که با توجه به موفقیت ها، این برنامه به عنوان طرح «ایران یار» در سراسر کشو انجام خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: