آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰
معاون بهداشت و درمان کل سپاه پاسداران در شیراز مطرح کرد؛
معاون بهداشت و درمان کل سپاه پاسداران گفت: سلامت انسان زمانی تأمین می شود که غذای سالمی داشته باشد، و غذای سالم زمانی مصوّر است که نظارت‌ها و کنترل‌های لازم در مبادی مختلف تولید، توزیع و مصرف صورت گیرد.
به گزارش تنویر؛ سردار دکتر احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان کل سپاه پاسداران در حاشیه همایش تغذیه و بهداشت مواد غذایی که به همت معاونت بهداشت و درمان سپاه فجر فارس در شیراز برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار تنویر گفت: یکی از مهمترین مؤلفه های سلامت بحث تغذیه است که از تولد تا مرگ با همه انسان ها همراه است.

غذای سالم با نظارات بر تولید، توزیع و مصرف محقق می شود

وی در ادامه افزود: سلامت انسان زمانی تأمین می شود که غذای سالمی داشته باشد، و غذای سالم زمانی مصوّر است که نظارت‌ها و کنترل‌های لازم در مبادی مختلف تولید، توزیع و مصرف صورت گیرد.

دکتر عبداللهی ادامه داد: امروز کشور ما مورد تحریم های ظالمانه ای قرار گرفته که این تحریم ها در مورد مواد غذایی و دارویی به صورت ویژه و بی سابقه ای اعمال شده است؛ باید تلاش کنیم با بکارگیری روش های اقتصاد مقاومتی، ابزارهای تحریم را در کشور بی اثر کنیم.

معاون بهداشت و درمان کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: شرایط کشور به گونه ایست که ما باید بتوانیم مواد غذایی مورد نیاز را علاوه بر اینکه با کیفیت خوبی تولید می کنیم، در توزیع و مصرف نیز عملکرد خوب و صحیحی داشته باشیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از سپاه فجر فارس بخاطر میزبانی شایسته این همایش، گفت: هدف از برگزاری این همایش، رعایت اصول ایمنی و امنیت غذایی در سپاه و کنترل و نظارت بر مباحث تغذیه کل سپاه پاسداران است که تمامی معاونین و مسئولان مربوط به بهداشت و درمان سپاه از سایر استانها در این همایش حضور دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: