آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به استمرار فعالیت گروه‌های جهادی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۵۰ گروه جهادی در نقاط مختلف داخل و خارج از استان به ارائه خدمات پرداخته‌اند.

به گزارش تنویر؛ شکرالله مسکویی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به استمرار فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه‌های گوناگون خدمت‌رسانی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 650 گروه جهادی در نقاط محروم به ارائه خدمت پرداختند که عمده فعالیت آنها در عرصه فرهنگی، عمرانی، آموزشی، بهداشت و درمان و میز خدمت‌رسانی بوده است. 

وی با تشریح عملکرد گروه‌های جهادی گفت: در نوروز امسال 1850 نفر اردو به مناطق محروم استان فارس و استان‌های کرمانشاه، بندرعباس، کرمان و یاسوج به ارائه خدمت پرداختند. 

مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به اردوها افزود: در 6 ماه نخست سال 570 نفر در اردوهای سه روزه تخصصی، 6600 نفر در اردوهای 7 روزه، 2800 نفر در اردوهای 10 روزه و 14 هزار نفر در اردوهای یک روزه شرکت کردند.

مسکویی همچنین به فعالیت گروه‌های جهادی در رزمایش محمدرسول‌الله(ص) اشاره و بیان کرد: در این رزمایش که از تاریخ 19 تا 29 شهریور ماه بود 387 گروه جهادی با 8 هزار و 540 نفر شرکت داشتند. 

وی با اشاره به هفته بسیج نیز عنوان کرد: در این مدت نیز 120 گروه جهادی با 2500 نفر-اردو در عرصه خدمت‌رسانی مشغول بودند.

*تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر: