کد خبر: ۱۱۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
رهبر انقلاب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: اینکه آمریکایی‌ها گفتند سال ۹۷ چنین و چنان می‌کنیم، ممکن است فریب باشد؛ ممکن است سال ۹۷ جنجال کنند و نقشه را برای سال ۹۸ کشیده باشند. همه، حواس‌شان را جمع کنند.

 به نقل از پایگاه اطّلاع‌رسانی دفتر رهبر معظّم انقلاب،آیت‌الله خامنه‌ای، صبح امروز در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم فرمودند: این روحیه و اعتقادات جوان مؤمن انقلابی است که ما را مثل کوه در مقابل حوادث نگه می‌دارد. برخی عناصر انقلابی از راه برگشتند و انقلاب ریزش‌هایی داشته؛ در صدر اسلام هم همین‌طور بوده است اما در کنار این ریزش، چند برابر رویش داریم.

مهمترین محورهای بیانات ایشان به شرح ذیل است:

** معجزه‌ انقلاب این است. امروز می‌بینید که بعد از 40سال، جوان مؤمن مسلمان که امام و دفاع مقدس را ندیده، مثل جوان اول انقلاب، با روحیه‌ انقلابی، با علاقه و شجاعت، مثل همت و خرازی، وسط میدان می‌رود. این معجزه‌ انقلاب و نظام است که می‌تواند، همان روحیه‌ قوی و پرتلاش را بازآفرینی کند.

** این جوان‌ها مایه‌ افتخار و ستون‌های این انقلاب و کشورند. جوان‌های شما این کشور را نگه داشتند و مانع شدند که مستکبرین عالم مثل دوران طاغوت بر این کشور مسلط شوند. 

** این روحیه و اعتقادات جوان مؤمن انقلابی است که ما را مثل کوه درمقابل حوادث نگه می‌دارد. برخی عناصر انقلابی از راه برگشتند و انقلاب ریزش‌هایی داشته؛ در صدر اسلام هم همین‌طور بوده است. اما در کنار این ریزش، چند برابر رویش داریم. معجزه‌ی انقلاب این است. امروز می‌بینید که بعد از 40 سال، جوان مؤمن مسلمان که امام و دفاع مقدس را ندیده، مثل جوان اول انقلاب، با روحیه‌ی انقلابی، با علاقه و شجاعت، مثل همت و خرازی، وسط میدان می‌رود. این معجزه‌ی انقلاب و نظام است که می‌تواند همان روحیه‌ی قوی و پرتلاش را بازآفرینی کند. این جوان‌ها مایه‌ی افتخار و ستون‌های این انقلاب و کشورند.

** جوان‌های شما این کشور را نگه داشته‌اند و مانع شده‌اند که مستکبرین عالم مثل دوران طاغوت بر این کشور مسلط شوند.

** امروز دولتمردان آمریکا را ببینید؛ پول‌پرستی و حق‌کشی و بی‌اعتنایی به جان و مال انسان‌ها را ببینید. یمن یک نمونه است؛ جنایت را سعودی‌ها می‌کنند اما شریک این جنایت‌ها آمریکا است. خودش هم اقرار می‌کند. بیمارستان، بازار و محل‌های جمعیت را می‌زنند؛ این‌ها جنایتکارند. چهره‌ی آمریکا این است. ملت ایران! اگر می‌خواهید آمریکا را درست بشناسید به دولتمردان آمریکا و رئیس‌جمهور آمریکا نگاه کنید. این‌ها با صراحت، آن چهره‌ی زشت آمریکا را آشکار کردند.

** نقشه‌ی آمریکا مقابل ملت ایران لو رفته است و دیگر نقشه‌ای که بتوانند ضربه بزنند ندارند؛ هر کاری می‌توانسته‌اند کرده‌اند. نقشه‌ی آمریکا این است که به کمک تحریم و کارهای ضد امنیتی در کشور ما اختلاف و جنگ داخلی و مشکلات ایجاد کنند. این‌ها همه‌ی تلاششان را کرده‌اند.

** آمریکایی‌ها اول سال اعلام کردند که ایران، تابستان داغی خواهد داشت و 40 سالگی را نمی‌بیند. به کوری چشم آن‌ها تابستان امسال یکی از بهترین تابستان‌ها بود و ملت ایران 22 بهمن امسال،40 سالگی انقلاب اسلامی را با شکوه بسیار برگزار خواهد کرد.

** ملت ایران، بیداری خود را حفظ کنند. اینکه آمریکایی‌ها گفتند در سال 97 چنین و چنان می‌کنیم، ممکن است فریب باشد؛ ممکن است در سال 97 جنجال بکنند و نقشه را برای سال 98 کشیده باشند. همه، حواسشان را جمع کنند.

** امروز کسانی در دنیای اسلام، پیمان دوستی با دشمن بسته‌اند. این جنایتی که آل سعود برای اشغالگری یمن انجام می‌دهد، به ضرر خودش تمام می‌شود؛ نزدیک چهار سال است که این‌ها در یمن جنایت می‌کنند؛ تصور می‌کردند در چند روز یا چند هفته مسلط بشوند، اما هرچه جلوتر بروند سقوطشان سخت‌تر و ضربه‌ی وارد به آن‌ها مؤثرتر خواهد شد. خادم حرمین شریفین باید «اشداء علی الکفار» باشد؛ این‌ها اشداء علی الیمن و اشداء علی البحرین هستند. این، خشم الهی را برمی‌انگیزد.

ملت ایران با چشم بیدار و با بصیرت، این مسائل را ببیند. در این طوفان امروز دنیا که منطقه را فراگرفته و به فرانسه هم رسیده، ایران به برکت اسلام و اهل‌بیت در کِشتی امنی قرار گرفته و این مسیر را با قدرت ادامه می‌دهد. پیروزی متعلق به ملت ایران است.

نام:
ایمیل:
* نظر: