آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
فرمانده سپاه کازرون:
فرمانده سپاه کازرون گفت: جذب در بسیج نباید به پرونده ختم شود بلکه بایستی جذب به بدنه انقلاب اسلامی صورت گیرد.
به گزارش تنویر، شورای فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون جهت سرکشی از پایگاه شهید رجایی حوزه مقاومت امام علی (ع) در این پایگاه حضور بهم رساندند.

جذب در بسیج نباید به پرونده ختم شود

در این بازدید سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان ضمن عرض خداقوت به بسیجیان این پایگاه گفت: اگر بسیج یک مجموعه صرفا ستادی، نظامی و یا اداری بود، این همه توفیقات برایش حاصل نمی شد.

افشاریان ضمن تبریک به موفقیت پایگاه مقاومت شهید رجایی در سال 97 که به عنوان پایگاه نمونه شهرستان انتخاب شد گفت: این موفقیت حاصل همدلی و تلاش جهادی بسیجیان و فرمانده پایگاه مقاومت است ، وحدت اعضای پایگاه با امام جماعت، هیئت امنا و اهالی محل از رمزهای موفقیت این پایگاه است.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: خط مقدم نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری بسیج مستضعفین در اولین سالهای انقلاب، بسیج بوده است اگر در مسایل فرهنگی اجتماعی، امنیتی و فتنه ها دشمن ناامید شده است، قطعا از برکات بسیج و روحیه بسیجی در کشور و حضور بسیج در عرصه های مختلف کشور بوده است.

فرمانده سپاه کازرون تاکید کرد: امروز هم در جنگ نرم دشمن اگر قرار است بار دیگر دشمن مایوس شود مانند سابق؛ باید حضور با شکوه بسیج برای ناکامی دشمن ادامه داشته باشد در بسیج توفیقات با عمل جهادی حاصل می شود؛ همانطور که رزمندگان دفاع مقدس با حضور جهادی جبهه ها را حفظ کردند.

افشاریان ضمن اشاره به کلام مقام معظم رهبری گفت: حضور بسیج بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بایستی به هنگام، به اندازه باشد یعنی بسیجی بداند کی و کجا باید عمل کند و چه میزان در آن عرصه حضور داشته باشد ، در بسیج باید کار تشکیلاتی را یاد بگیریم. البته کار تشکیلاتی به هیچ وجه به این معنا نیست که فقط دستورات بالادستی را بدون نقد و پیشنهاد اجرا کنیم بلکه در بسیج همواره راهکارهایی که از خط مقدم بسیج یعنی پایگاه های مقاومت دریافت شده است و مورد بررسی قرار گرفته است.

فرمانده سپاه با تاکید بر این که جذب در بسیج نباید به پرونده ختم شود گفت: بلکه بایستی جذب به بدنه انقلاب اسلامی صورت گیرد البته جذب در بسیج هم باید حداکثری باشد، یعنی اعتقادداشته باشیم که هرکسی دل در گرو این انقلاب و مردم دارد، بسیجی است بسیج بنا به اقتضائات انقلاب اسلامی در عرصه های مورد نیاز کشور حضور داشته است که البته باید هم این طور باشد.

در ادامه سروان پاسدار رحیم علیزاده فرمانده حوزه امام علی(ع) ضمن تشکر از حضور شورای فرماندهی در پایگاه شهید رجایی این حوزه گفت: رمز موفقیت پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی، ثبات مدیریتی در این پایگاه مقاومت بوده است.

علیزاده در ادامه گفت: حفظ سنت ها در کنار ابتکارات و نوآوری نیز از موارد دیگری است که فضای دلنشین و پر موفقیت را برای این پایگاه مقاومت رقم زده است.

حمید رنگین کمان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی گفت: برای اینکه پایگاه های مقاومت بسیج موفق تر باشند، بایستی حوزه مقاومت بسیج هم از لحاظ نیروی انسانی و هم تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری حمایت ویژه شود.

رنگین کمان با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: پایگاه های مقاومت باید در هیئت امنای مساجد حضور داشته باشند و در مدیریت همه جانبه مساجد فعالیت داشته باشند.

فرمانده پایگاه شهید رجایی در پایان اظهار داشت: به جرات می توانیم بگوییم در مسجد حاج قنبر و پایگاه مقاومت شهید رجایی، بیشترین فعالیت های فرهنگی در طول سال انجام میگیرد و این پایگاه جز برترین پایگاه های شهرستان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: