آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
سرهنگ زارعی:
سرهنگ زارعی در نشست روشنگری با موضوع 40 سالگی انقلاب اسلامی در جمع سر حلقه های صالحین کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفتند: دشمن 40 سال است دارد برای ما نقشه می کشد.

این نشست که در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار گردید سرهنگ زارعی گفتند: دشمن 40 سال است دارد برای ما نقشه می کشد.آنها الان از هر گروه و صنفی دارند بهره می برند که مشکلات اقتصادی خودشان را به کف خیابانها بکشانند.

وی خاطر نشان کرد معلمین بسیجی باید با بصیرت کافی در این عرصه ظاهر شوند و در اعتراضات و تحصنات فرهنگیان به روشنگری و آگاه سازی همکاران خود بپردارند زیرا اینگونه تحصنات هیچ گونه نفعی برای آنها ندارد و ضرر و خسران اینگونه حرکات فقط دامن دانش آموزان را خواهد گرفت.

سرهنگ زارعی موضوع 40 سالگی انقلاب را مهم دانسته و خاطر نشان کردند: دشمن تا کنون هر کاری جهت از بین بردن این انقلاب انجام داده که با رهبری مدبرانه  و داهیانه امام خامنه ای(مدظله العالی) و هوشمندی مردم سلحشور و متدین ایران اسلامی خنثی شده است

در پایان فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) ضمن انتقاد از مسموم بودن فضای مجازی و پخش شایعات در افکار عمومی بیان داشتند: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین و مهمترین نهاد تربیتی کشور می بایست بر لزوم آگاه سازی و روشنگری در این عرصه با کمک گرفتن از کارشناسان خبره  بیش ازاین تلاش کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: