سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۶:۲۹
کد خبر: ۱۱۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز صبح امروز خبر داد: 105 پروژه عمرانی تکمیل و تحویل مردم در مناطق کم برخوردار شیراز شد.
سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز در مراسم رونمائی از طرح های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدائی در روستای کرونی از بخش مرکزی شیراز بیان داشت:قرارگاه شهید اسکندری با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و توقف آنها و رفع محرذومیت از مناطق 15گانه  کم برخوردارشیراز تشکیل شده  که از این 15 قرارگاه 9قرارگاه درمحدوده جغرافیائی سپاه بقیه ا...(عج) قرار داده شده و از سال گذشته شروع به کار نمودهاست.
وی افزود: امروز به لطف خدا و با همت گروههای بسیج سازندگی بیش از 105پروزه عمرانی تکمیل و تحویل مردم قرار داده شده است و 400 پروژه دیگر در دستور کار قرار داده شده و آینده به مرور شاهد اجاریی و افتتاح شدن طرح ها در قرارگاه شهید اسکندری در 9 منطقه کم برخوردار سپاه بقیه ا...(عج) خواهیم بود
سرهنگ دوستدار خاطر نشان کرد:14 منزل مسکونی امروز که شاهد هستیم بخشی از آنرا در منطقه کرونی به همت بسیجیان سازندگی سپاه بقیه ا...(عج) تکمیل و تحویل داده شد که اهم این پروژه ها عبارتند از مرمت سازی ،احداث خانه عالم،کارگاه اشتغال زائی،مرمت مسجد،احداث منزل عالم،زمین ورزشی،مجتمع فرهنگی و آب و فاضلاب می باشد.
در وس تاکید کرد: مناطقی که طرح های بسیج سازندگی انجام شده علاوه بر کرونی شامل مناطق کم برخوردار سنگ سیا،قره باغ،بیات،شهرک بهار،دهپیاله،زرگری،شیخعلی چوپان،مذون قشقائی،و مهدی آباد شیراز می باشد.
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)اشاره نمود:در ادامه خدمت رسانی به محرومین   به تعبیرامام راحل (ره) محرومیت زدائی عقیده و راه و رسم زندگی ما می باشد که400پروژه در دستور کار قرار دارد که به مرور انجام خواهد شد و ان شاء ا... طعم شیرین خدمت از دست جهادگران بسیجی به دست مرد خواهد رسید و امیدوارم بتوانیم با خدمتی که انجام می شود بخش  ازوظیفه خودمان را به انقلاب اسلامی اداء کنیم و در چهلمین سالگرد انقلاب مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.
وی اضافه کرد:مبلغ یک و نیم میلیارد تومان در طرح ها هزینه شده  که با همت و حضور بسیجیان هزینه قابل  تجهی با توجه به اینکه عمده کارها توسط گروههای جهادی و بسیجیان انجام شده صرفه جوئی شده که شکر خدا توانستیم کارها و خدمات  بیشتری انجام دهیم.
سرهنگ دوستدار با توجه به اهمیت این کار خدا پرستانه ادامه داد:خیرین  بزرگوار شیراز در پروژه ها انجام شده کمک های قابل شایانی انجام داده اند که تشکر می نمائیم و از همین جا آمادگی خودمان را برای دریافت کمک ها و هزینه در طرح های محرومیت زدائی و یا طرح هایی که  به دل خواه خود خیرین باشد اعلام می نمائیم
وی در پایان خواستار شد: همه در راس مسئولان با وقت گزاری و تلاش بیشتر قدر شناسی خودمان را به مردمی اعلام داریم،مردم عزیزی که در تمام صحنه های نظام پای کار بوده اند و نیار دارد که مجاهدانه برای این مردم خدمت نمائیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: