کد خبر: ۱۱۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
مریدی مدیر کل سابق ارشاد استان فارس که از مدیران دو تابعیتی محسوب میشد اقامت در کانادا را برگزید به نظر می‌رسد کانادا بهشت مدیران دو تابعیتی است!
بهزاد مریدی مدیر کل سابق ارشاد استان فارس که از مدیران دو تابعیتی محسوب میشد اقامت در کانادا را برگزید.

مریدی مدیر کل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس که در بهمن ماه 96 به عنوان مدیر کل ارشاد استان تهران منصوب شده بود، بعد از گذشت کمتر از 6 ماه مسئولیتش را واگذار کرد.

مدیر کل سابق ارشاد استان فارس از کشور گریخت؟/دستگاه های نظارتی توضیح دهند

وی مدتی است که مقیم کانادا شده است.

به نظر می‌رسد کانادا بهشت مدیران دو تابعیتی است!

 سایت خبری مشرق نیز در این باره نوشت که مریدی از کشور فرار کرده و منابع نظارتی و حراستی باید درباره انتصاب یک مدیر دوتابعیتی که حالا با اطلاعاتی از وضعیت فرهنگی در آغوش سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه قرار دارد، توضیح لازم را ارائه دهند!

به گزارش شیرازه، موضوع فرار خاوری مدیر عامل بانک مرکزی ایران در پرونده مشهور به اختلاس 3 هزار میلیاردی به کشور کانادا دستگاه های نظارتی و رسانه ها را نسبت به مدیران دوتابعیتی حساس کرد. در ابتدا برخی آن را توهم و بهانه ای برای سنگ اندازی در مسیر دولت دانستند اما با ورود دادستانی کشور و مجلس صحت حضور مدیران دوتابعیتی در بدنه اجرایی کشور تایید شد.  
اردیبشهت ماه 97 بود که حاجی‌دلیگانی نایب‌رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از مدیران دوتابعیتی  از ارسال اسامی 100 مدیر دوتابعیتی به دادستانی‌کل کشور خبر داد و گفت: اسامی 100 مدیر دوتابعیتی که در ذیل گزارش تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی نیز ذکر شده، جهت بررسی‌ها و تصمیم‌گیری‌های لازم در قالب گزارشی به دادستان‌کل کشور تقدیم شده است.

اخیرا نیز نقویان مسئول جدید گزینش کشور گفته بود که چه اشکالی دارد که از افراد دو تابعیتی سه تابعیتی و حتی ۵ تابعیتی استفاده کنیم! که سخنان او با واکنش دادستان کشور همراه شد. منتظری گفته است که استفاده از مدیران دو تابعیتی ممنوع است. نمی شود در عرصه های مختلف اقتصادی و غیره از مدیرانی استفاده کنیم که به آمار و اطلاعات محرمانه کشور با خبر می شوند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: