پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۴۲:۱۲
کد خبر: ۱۱۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیرازخبر داد: 110برنامه به مناسبت هفته بصیرت در شیراز برگزار می شود.
سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار درجمع شورای هماهنگی برنامه 9دی سپاه بقیه الله(عج)بیان داشت: این برنامه ها شامل 110 برنامه میدانی، راهپیمایی و تجمع، برگزاری نشست های بصیرتی، مسابقات ورزشی، برپائی نمایشگاههای بصیرتی، نواختن زنگ بصیرت دربرخی از مدارس و... می باشد. .
وی افزود:به لطف خداوند متعال و حضور مردم و برکت حضرت امام خمینی(ره)حرفی که در تاریخ انقلاب اسلامی داشته ایم حرفی جدید بود که باعث شد این انقلاب با مخالفت ها و دشمنی های ظالمین زمان و در راس استکبار جهانی روبه رو شود در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز، ۹ دی را یک حرکت مردمی خواند و گفت: مردم شیراز در ۸ دی ماه همان سال این حرکت را شروع کردند و نشان دادند همانطور که رهبری فرمودند استان فارس قله است و در شناخت فتنه و مقابله با آن یک روز زودتر از شهرهای دیگر عمل کردند، منتهی چون به نام ۹ دی نامگذاری شده مردم مراسم سالگردی را در این روز برگزار می کنند.

وی يادآور شد: علاوه بر  تجمع بزرگ بسیجیان  در بیش از 200 نقطه از شيراز نشست‌هاي مختلفي  با هدف روشنگري پيرامون حماسه 9 دي، برگزار می شود و در نشست‌هاي پيش‌بيني شده حضور اساتيد دانشگاه و سخنرانان مختلف در راستاي ارتقاء بصيرت بسيجيان و اقشار مختلف مردم و بررسي ابعاد فتنه و تاثيرات حماسه 9 دي،پیش بینی شده است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز ادامه داد: مردمی که امتحان سختی را در زمان های مختلف پشت سر گذراندند، این بار هم بعد از صبوری، چاره کار را حضور خود در صحنه دیدند که به لطف خدا در ۹ دی ماه برنامه فتنه و فتنه گری را درهم پیچیدند و درس دوباره ای را به سیاست مداران داخلی و خارجی دادند.

وی با يادآوري اينكه مردم شيراز يك روز قبل از ديگر هموطنان خود با حضور در صحنه، فتنه 88 را محكوم كردند، خاطرنشان كرد: مردم شيراز بارها و بارها در رويدادهاي مختلف انقلاب، پيشتازي خود را براي حضور در صحنه و دفاع از كيان انقلاب و نظام اسلامي، اثبات كرده‌اند و خواهند نمود.
فرمانده سپاه ناحيه بقيه‌الله(عج) با تاكيد براينكه حماسه 9 دي يك رويداد تاريخ‌ساز و حضور مجاهدانه ملت ايران در عرصه بود، گفت:ملت ايران منتظر روزي هستندکه کسانی که مرتکب خیانت به این نظام و انقلاب شده اند به اشتباهات خود اعتراف کنند و در این همه باید از شر وسوسه های شیطان همیشه به خداوند متعال پناه ببریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: