آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
بیانیه سپاه فجر فارس بمناسبت یوم الله 9 دی:
9دی روز تجدید بیعت ملت مؤمن و انقلابی ایران با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، نفی سلطه و حمایت بیگانگان از فتنه‌گران، دفاع عاشقانه از انقلاب و اصول و ارزش های دینی و مقدسات مذهبی است.
إنَّ الَّذِینَ‌ فَتَنُوا الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِناتِ ثُمَّ یتُوبُوا فَلَهُمْ عَذابُ جَهَنَّمَ و َلَهُمْ عَذابُ الْحَرِیقِ ( بروج،آیه ۱۰)

کسانی که‌ مردان‌ و زنان‌ با ایمان را دچار فتنه کردند، سپس توبه نکردند و ازدنیا رفتند، برای آنان عذاب دوزخ وعذاب در آتش سوزان است.

(نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد. این کار را خود مردم کردند. این حرکت - همان طوری که گویندگان و بزرگان و همه بارها گفته‌اند - یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه‌ی این است که این مردم بیدارند، هشیارند. دشمنان ما باید این پیام را بگیرند. آن کسانی که خیال میکنند میتوانند میان نظام و میان مردم جدائی بیندازند، ببینند و بفهمند که این نظام، نظام خود مردم است، مال مردم است.) مقام معظم  رهبری (مدظله العالی)

9دی روز تجدید بیعت ملت مؤمن و انقلابی ایران با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، نفی سلطه و حمایت بیگانگان از فتنه‌گران، دفاع عاشقانه از انقلاب و اصول و ارزش های دینی و مقدسات مذهبی و مذمت خواص و نخبگان بی‌بصیرت از جمله ره‌آوردهای آن واقعه درخشان و فراموش ناشدنی است .

9 دی پایانی بود بر خدعه‌های دشمنان قسم خورده این انقلاب که ساعت ها در اتاق فکر های تل آویو و حیفا و واشنگتن طرح و برنامه می ریختند و هم آب پاکی بود بر روی دست مزدوران غرب که پشت به آرمان‌ها کرده و رو به سوی کدخدا و ایادی آن کرده بودند و پس از هتک حرمت‌های اوباش در ظهر عاشورای سال ۸۸ و اهانت به مجالس عزاداری امام حسین (علیه السلام) که ماهیت ضد دینی وضد ارزشی این اراذل را بیش از پیش آشکار ساخت، مردم ایران به صورت خودجوش وانقلابی برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب به خیابان‌ها آمدند تا با برچیدن بساط عده ای فتنه‌گر و خلق حماسه عظیم و حضور ملّی وحدت‌بخش و امیدآفرین انقلاب خود را همراهی کردند. ( 9 دی) به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به درستی، تجلی قدرت الهی و روح حسین‌بن علی(علیه‌السلام) و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنۀ فتنه‌گران ، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

 ملت نستوه و با بصیرت ایران به برکت تجربه حماسی خود در مقابل فتنه 88  و خلق حماسه 9 دی ماه دیگر اجازه نخواهد داد فتنه‌جویان و منحرفین از فرصت‌های نظام و عرصه‌های مشارکت در نظام مردمسالاری دینی - مانند انتخابات – در سرزمین پاک شهیدان، سوءاستفاده و با تحرکات فریبنده و دشمن‌پسند، فتنه‌های جدیدی را مهندسی و عملیاتی کرده و با پشتیبانی و هدایت شبکه‌های صهیونیستی و استکباری اهداف ضد انقلابی و مغایر با منافع، مصالح و امنیت ملی کشور را دنبال نمایند.

مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی از فتنه پیچیده و توطئه خطرناک ۱۳۸۸ سربلند خارج شدند، اما بایستی بدانیم، فتنه و توطئه در مسیر انقلاب تمامی ندارد، و تا این انقلاب در سایه ولایت فقیه و دین مبین اسلامی جلو می‌رود، دشمن برای آن توطئه‌چینی می‌کند و فتنه‌های بعدی متفاوت، پیچیده‌تر و به مراتب سخت‌تر است زیرا دشمن نیز از شکست‌های خود تجربه می‌گیرد و با شیوه‌های متفاوت و بازیگران جدید و هر روز در لباسی به میدان می‌آید.

نهم دی مقابله عاشوراییان با عاشوراستیزان بود، یوم الله نهم دی، تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذناپذیر ملت ایران مقابل دشمنان قسم خوردۀ انقلاب اسلامی بود. در یوم الله ۹ دی؛ دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد.

در پایان سپاه فجر استان فارس ضمن گرامیداشت 40 سالگی انقلاب، حماسه 9 دی و یاد شهیدان انقلاب اسلامی بخصوص 15000 شهید استان فارس وتجلیل از شهیدان و جانبازان عرصه مقابله با فتنه 88 و تاکید بر لزوم بازخوانی و واکاوی مستمر علل و چرایی حماسه 9 دی برای نسل های جوان و آینده ساز ایران زمین و تبدیل آن به یک حقیقت ملموس، همیشه جاری و الهام‌بخش در روند رو به جلوی انقلاب و در عینیت جامعه اسلامی تصریح می کند: دستاوردهای حضور ملت ایران در 9 دی 1388 ؛" اقتدار" و " استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی" را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و نظام اسلامی در پرتو " ولایت فقیه " یک حقیقت واحد هستند و از چنان ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی هر توطئه و فتنه‌ای را خنثی می‌سازند.
نام:
ایمیل:
* نظر: