آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی:
حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در جمع کارکنان این ناحیه در خصوص یوم الله 9 دی بیان داشتند: بصیرت به معنای روشن دلی و روشن بینی است.

وی در این دیدار اظهار داشتند: انسان بصیرت دار آینده نگر و دارای چشم انداز روشن است و برعکس انسان بی بصیرت دچار انحراف و اشتباه می شود. در اهمیت بصیرت همین بس که امام علی (ع) می فرمایند: فقدان بصر تحملش از فقدان بصیرت آسانتر است..

این مسئول نمایندگی ادامه داد:کسی که چشم نداشته باشد بالاخره با کمک عصا و دست و اشیاء زندگی را به یک سر منزلی می رساند اما کسی که بصیرت نداشته باشد به چاه می افتد و جامعه را هم دچار انحراف می کند. بصیرت موتور محرکه انسان است که باعث انگیزه و روحیه انسان است .اگر بصیرت و فهم درست سیاسی نباشد انسان و جامعه دچار سقوط می شود. پیامبر اسلام(ص) فرمودند:کسی کور و نابینا است که بصیرت نداشته باشد.

وی افزود: 9 دی تجدید عهد و میثاق مردم با رهبری انقلاب و یک حرکت خودجوش مردمی بود که در سرتاسر کشور بوجود آمد. در 9 دی مردم موضوع فتنه را تشخیص دادند لذا با چشم پوشی از گرایش خود به خیابانها آمدند و چشم فتنه گران داخلی و خارجی را کور کردند و حتی به آنهایی که در زمین دشمن بازی می کردند هشدار دادند که هیچ چیزی برای آنها بالاتر از آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه نیست.

وی گفت:توطئه های دشمن تمام شدنی ندارد و آنها در صددند که در سال 98 فتنه را تجدید کنند و لذا ما باید هوشیار باشیم. 9 دی باعث تقویت انقلاب اسلامی و تجدید عهد با آرمانهای انقلاب و لبیک به رهبری انقلاب بود و حضور مردم در راهپیمایی 9 دی 88 شکوه و تجلی قدرت خداوند بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: