کد خبر: ۱۱۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز گفت:اتفاقات سال ۸۸ درس بزرگی از فتنه‌های پیچیده برای تغییر نظام اسلامی از سوی دشمنان خارجی و عوامل داخلی برای ملت ایران آشکار كرد.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه محمد رسول الله(ٌص)، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز  در آستانه بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی گفت: نگاهی به اتفاقات سال ۸۸ درس بزرگی از طراحی‌ها و فتنه‌های پیچیده برای تغییر نظام اسلامی از سوی دشمنان خارجی و عوامل داخلی برای ملت ایران آشکار كرد. 




وی با بیان اینكه‌ حماسه ۹ دی با بیداری ملت ایران محقق شد، افزود:‌ برخی‌ها عامداً با دشمن همکاری کردند و بعضی‌ها سهوا ولی در زمین دشمن بازی کردند.


حاجی‌پور با اشاره به اینکه در صحنه منطقه‌ای و بین‌المللی شاهد پیروزی جبهه اسلام و ایران هستیم، گفت: پیروزی‌های ایران اسلامی به برکت استقامت و پایداری جبهه انقلاب اسلامی شکل گرفته و دشمنان را به عقب نشینی وا داشته است.


وی با بیان اینكه رهبر معظم انقلاب در دهه‌های مختلف علی‌رغم مشكلات و سختی‌ها از مواضع دین عقب‌نشینی نكردند، افزود: اما متأسفانه برخی افراد در لباس روحانیت دچار لغزش و عقب‌نشینی شدند.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز یادآور شد: هرچه زمان می‌گذرد انسان به مدیریت حكیمانه مقام معظم رهبری در این نظام اسلامی پی می‌برد.


وی همچنین با اشاره به موج جدید تحریم‌ها علیه ملت ایران گفت: کسانی که به افراد داخل انتقاد و حمله می‌کردند و به دشمنان فریب‌كار دل بسته بودند، باید بدانند در شرایط کنونی و دوران تحریم‌ها نباید سست و بی اراده شویم و قطعاً از این شرایط سربلند بیرون می‌آئیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: