سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۸:۲۵
آخرین اخبار
گزارش
حضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
روابط عمومی و تبلیغات
boletحضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
اسفندیار احمدی نژاد
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
روابط عمومی و تبلیغات
boletجلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
اسفندیار احمدی نژاد
یادداشت و گفتگو
شهدای شاخص سال 1399
فرهنگی هنری ناحیه پاسارگاد:
boletشهدای شاخص سال 1399
شهید شاخص سال 1401
boletشهید سعید جعفری
شهید امین بهاری سعدی
یاد شهدا با ذکر صلوات شهید امین بهاری سعدی
boletشهید امین بهاری سعدی
کد خبر: ۱۱۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
دیماه 97
نماینده مردم پاسارگاد در مجلس: فشارهای اقتصادی امروز، نتیجه فتنه 88 است/ پایگاه های نظامی آمریکا در تیررس موشک های سپاه پاسداران است/ بودجه سال آینده، قطعا با محوریت تقویت توان دفاعی کشور بسته خواهد شد


به گزارش تنویر پاسارگاد، نماینده مردم پاسارگاد در همایش روز نهم دی ماه در مصلی نماز جمعه سعادت شهر گفت: دلیل شاخص بودن روز 9 دی ماه مردم هستند و این مردمند که به این روز برزگ معنا دادند.
برومندی افزود: مردم  ما مانند روز 9 دی ماه سال 88 همچنان در صحنه هستند  و با حضورشان بار دیگر حمایت خودشان را از ولایت و رهبری شان اعلام می کنند.

او ادامه داد: حساس بودن منطقه  جنوب غرب آسیا و اینکه برای جامعه بین المللی مهم است، دلیلش این است که بیش از 65 درصد منابع انرژی جهان در این منطقه قرار است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: منطقه مابه دلایل ژئو پلیتیک و سیاسی قلب زمین  لقب گرفته است، اگر به تاریخ نگاه کنیم کشورهایی قدرتمندی که می خواستند بر منابع انرژی این منطقه مسلط باشند، می توانستند ضمن تسلط  بر این منطقه، بر جهان هم مسلط شوند.
برومندی ادامه داد: حضور در این منطقه چطور امکان پذیر است؟ حضور و تسلط با در دست گرفتن دولت ها و ملت های آن منطقه امکان پذیر است  تا همه چیز بر مدار آن استعمارگر بچرخد.
نماینده مردم پاسارگاد در مجلس اضافه کرد:  تسلط امریکایی ها از قبل درجنوب غرب اسیا وجود داشته است تا اینکه در بهمن 57 با ظهور انقلاب اسلامی فصل جدیدی از تقسیم قدرت در منطقه ما شکل گرفت، انقلاب 57 ما به همه دولت ها و کشورهای جهان گفت که ما می توانیم مستقل باشیم و برای خودمان تصمیم بگیریم.او گفت: آمریکایی ها، جمهوری اسلامی را از روز نخست به عنوان یک تهدید در راهبردهای سیاسی خودشان تعریف کردند و هزاران خسارت مانندجنگ و حوادث دیگر به ما تحمیل کردند که شهید شدن 256 هزار جوان برومند در جنگ تحمیلی گوشه ای از این خسارت ها بود، اما جوانان برومند ما مردانه ایستادند تا ذره ای از این خاک از دستمان نرود.
برومندی تصریح کرد: بعد از روزهای جنگ، ایران برای سازندگی توسط نیروهای انقلابی به فکر توسعه کشور بود و عزم جدی را به کار بستند، اما باز هم توطئه ها اغاز شد.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: تحریم های سختی در آن زمان به ما تحمیل کردند، اینکه امروز می گوییم امریکا دشمن ماست و می گوییم هر مشکلی پیش روی ما است،آمریکا در آن نقش دارد و مقصر است، یک حرف بسیار درستی است.
او ابراز داشت: امریکایی ها بارها گفته اند ما گزینه های زیادی داریم، آنها گزینه جنگ را امتحان کرده بودند و ملت ایران را  به خوبی شناخته اند و نتیجه گرفتند تا از پروژه نفوذ استفاده کنند.
برومندی گفت: در دهه 80 در حوزه های مختلف به توانمندی هایی خیلی خوبی رسیدیم که  همه را به نمایش گذاشتیم.
نماینده مردم پاسارگاد در مجلس بیان کرد: دشمن تا این پیشرفت ها را دید، از پروژه نفوذ استفاده کرد، درست در زمانی که از ملت ایران مایوس شده بودند
او اضافه کرد: در زمان انتخابات88، ادبیات آمریکایی ها تغییر کرده بود،چهل میلیون رای برای یک نظام اسلامی بالاترین عدد دموکراسی است اما فریب خوردگان و اصحاب فتنه اجازه ندادند شیرینی چنین پیروزی بزرگی بماند.
برومندی ادامه داد: تا اینکه پروژه تقلب در انتخابات مطرح شد، خیلی از سرویس های اطلاعاتی بیگانه مانند سیا،موساد و mi6هم  به این پروژه کمک کردند تا ضد انقلاب، فریب خوردگان و سران فتنه هم نقش اول این بازی بازی باشند و  فتنه 88 رقم خورد.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: فتنه 88،خسارت های مادی و معنوی بسیاری به این ملت تحمیل کرد که بزرگترین خسارت آن صدمه به جایگاه ایران در جامعه بین المللی بود چرا که به جرات می توان گفت بسیاری از مشکلات که امروز در جامعه بین المللی در حوزه اقصاد داریم، سنگ بنای آن در فتنه 88 گذاشته شده است.
نماینده مردم پاسارگاد در مجلس افزود: اما مردم ما در مقابل با فتنه خود جوش به پا خواستند و با حضورشان مشت محکمی در دهان فتنه گران زدند و این معنایش این است که مردم ما همواره بیدار وهوشیار هستند.
 برومندی گفت: بعد از فتنه 88  که آن حضور حماسی مردم در خیابان ها به راه افتاد، رسانه های  غربی ها گفته بودند آن چیزی که در 9 دی پبش آمد همانندش فقط در مراسم تشییع امام خمینی به راه افتاده بود.
او اضافه کرد: اما باید بدانیم که این آخرین فتنه نخواهد بود و دشمن ما هر روز نقشه جدیدای برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی می کنند.
برومندی گفت: امروز راهبرد دشمن برای فشار به جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده است. راهبرد فشار حداکثری بر نظام جمهوری اسلامی که ترامپ در این زمینه نقش های بسیاری دارد، این موضوع تا آن جایی پیش رفته که برایاپوزیسیون، کارشناسان و منافقان ساختمان هایی در کاخ سفید درنظر گرفته است.

نماینده مردم پاسارگاد در مجلس گفت: فشار حداکثری که ترامپ از آن حرف می زند، دو مولفه دارد؛ ازدرون واز بیرون، و این مسولان و ملت بیدار ایران هستند که یا همدلی و سعی وتلاش می توانند بار دیگر دشمنان را ناامید کنند.
او اضافه کرد: امروزهمه جامعه جهانی از رفتارهای آمریکا اعلام انزجار می کند، آنها می خواستند فروش نفت ما به صفر برسد اما از همین جا اعلام می کنم  که فروش نفت کشور ما در این ماه میلادی نسبت به سال گذشته افزایش هم داشته است.
برومندی افزود: نشانه های شکست آمریکا مشخص است، خروج امریکا ازسوریه یک شکست است و نشانه های موفقیت مقاومت هم با باز شدن سفارتی  مانند  بحرین  در سوریه مشخص است و بارها  و بارها هم مسولان و سیاستمدران امریکایی شکست آمریکا را اعلام کردند.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی گفت: آبروی ترامپ با این کارهایش رفته است،اینکه مقام معظم رهبری می گوید در قبال دشمن نباید از موضع ضعف حرف زد وبا قدرت در مقابل دشمن قرار بگیریم اهمیتش آن جایی معنا پیدا می کند که "جان کری" وزیر سابق خارجه امریکا می گوید چون ایرانی ها در مذاکرات سرسختی  نشان دادند، ماچاره ای جز مذاکره و توافق نداشتیم.
او اضافه کرد: کشور ما، کشور سال 59 نیست با هزاران کیلومتر مرز و بدون امکانات که به راحتی مورد حمله قرار بگیریم،امروز پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه و در شعاع 2500 کیلومتری تیررس موشک های سپاه پاسداران کشورقرار دارند، با چنین ملتی دیگر نمی توان با قلدری حرف زد.
برومندی گفت: امروز سانتریفیوژهای هسته ای کشورمان در مراکز هسته ای  تولید انبوده می شود و تنها امید دشمن همان پروژه نفوذ است با فشار اقتصادی و ناامید کردن مردم .
نماینده مردم پاسارگاد در مجلس بیان کرد: باید بیدار باشیم، ما امروز باید پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم، قطب نمای ما راهی است که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند.
او ابراز داشت: مقام معظم رهبری بارها اعلام کرده اند آمریکا غیر قابل اطمینان است و به واقع هم درست است؛ سرنوشت صدام، قذافی وامثال اینها  سرنوشت اعتماد به آمریکایی ها است.
برومندی افزود: در مورد برجام ما با آمریکایی ها مذاکرده کردیم، چه کسی عهدش را شکست و قوانین را زیر پا گذاشت؟

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در بودجه سال 98 که بر اساس فرموده مقام معظم رهبری که گفته بودند بودجه را معیشتی ببندید، از این هفته در مجلس بودجه را بررسی خواهیم کرد و قطعا محوریت این بودجه تکیه بر تقویت توان دفاعی کشور و تقویت مرزهای کشورمان خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: