پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۱۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه زرقان:
ملت ایران به عنوان یک ثروت ملی و یک سرمایه ی اجتماعی در روز 9 دی یک بار دیگر به دشمنان این نظام نشان دادند که در دفاع از ولایت همچون حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) بصیر و مقاوم هستند و ولایت خط قرمز آن هاست.
به گزارش تنویر زرقان ؛ حجت الاسلام  هاشمی به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی در جمع بسیجیان حوزه فاطمه الزهرا( س) زرقان گفت :

در حماسه ­ی 9 دی دو عنصر به راحتی مشهود است؛ یکی حضور گسترده­ی مردم در راهپیمایی آن روز که فراجناحی بود و دیگری ایمان مردم به ولایت وارزش­های انقلاب بود. از حیث جامعه شناسی، یک جامعه دارای سرمایه­ هایی همچون سرمایه اقتصادی، سرمایه انسانی و سرمایه اجتماعی است؛ آنچه که باعث شده است تحلیل دشمن همیشه دچار خطا و اشتباه شود، عدم درک صحیح از سرمایه­ ی اجتماعی کشور جمهوری اسلامی ایران است. این سرمایه آنچنان در تهدیدات و معضلاتی که برای کشور پدیدار می­شود به زیبایی نقش می آفریند که تمام سیاستمداران دنیا را حیران و تمام تهدیدات و چالش­هایی را که دشمن در این کشور پیاده می­کند تبدیل به فرصت می­کند.

ایشان افزودند: ملت ایران در فتنه­ هایی که از اول انقلاب تاکنون گریبان­ گیر این کشور شده با الگوگیری از خط امام و رهبری و پیمان با شهدا و آرمان­های این انقلاب، فاطمه­ وار و زینب­ وار در مقابل دشمن ایستادند و چهره­ ی نقاب زده نفاق داخلی و دشمنان خارجی را آشکار نمودند و به جهانیان فهماندند که در دفاع از ولایت با یکدیگر متحد بوده و ولایت خط قرمز آنان است.


نام:
ایمیل:
* نظر: