کد خبر: ۱۱۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز:
سرهنگ حسینی گفت:دشمنان چهل سالگی انقلاب را برنمی‌تابند و در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی سعی در ایجاد نارضایتی و ناامیدی دارند که باید هوشیار باشیم.
به گزارش تنویر ناحیه محمد رسول الله؛ سرهنگ سیدحسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با بیان اینکه در شرایط فعلی تکیه آمریکا و منافقین خارج‌نشین، ایجاد نارضایتی اجتماعی برای برهم زدن روح و روان مردم است تا از این طریق پایه‌های نظام اسلامی را سست كنند، گفت: از دی‌ماه ۹۶ راهبرد استکبار و منافقین خارج‌نشین ایجاد مشکلات اقتصادی در جهت نارضایتی عمومی بین مردم بود که به شکست انجامید.


سرهنگ حسینی در نشست بصیرت افزایی اظهارداشت: در چهل سالگی انقلاب اسلامی خباثت‌های دشمنان به اوج خود رسیده است تا این‌طور نشان دهند که نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است و توانایی حل مشکلات اقتصادی ندارد.


وی ادامه داد: اغلب مشکلات معیشتی ریشه در نحوه مدیریت داخلی دارد كه با برنامه‌ریزی و اتحادی كه میان مسئولان شکل گرفته است، از این شرایط عبور خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در اینکه دشمنان به‌دنبال تغییر نظام هستند، شکی نیست و اگر این حجم تبلیغات و دسیسه‌ها هرجای دنیا اتفاق می‌افتاد آن نظام متزلزل می‌شد ولی درانقلاب ما با پشتیبانی مردم این طراحی‌ها راه به جایی نبرده است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: قطعاً دشمنان چهل سالگی انقلاب را برنمی‌تابند و در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی سعی در ایجاد نارضایتی و ناامیدی دارند که باید هوشیار باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: