کد خبر: ۱۱۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی برای همکاری های مشترک دیدار کردند.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور، جلسه ای با حضور دکتر شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر رعیتی فرد  مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برگزار شد.

در این جلسه علی حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،آمادگی کامل این سازمان را برای تعامل و همکاری با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حل مشکلات ومعضلات جامعه کارگری و کارفرمایی اعلام کردند.

رعیتی فرد در این جلسه به نمونه کارهای مشترکی که می توان در راستای بهبود وضعیت کار و تولید انجام داد را به وزارتخانه مذکور اعلام نمود.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور همچنین تشکیل شوراهای سازش به منظورکاهش اختلاف های کارگری و کارفرمایی با محوریت بسیج و همچنین پیگیری انجام تفاهم نامه ی مشترک برای حل مشکل دانش آموزان بازمانده از تحصیل،ارتقاء سطح مهارت آموزی و ... را از جمله  عرصه های همکاری مشترک دانست.

دکتر شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن استقبال از ظرفیت ها و برنامه های پیشنهادی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور،پیشنهاد یک جلسه مشترک هم اندیشی با حضور مسئولین سازمان های بسیج کارگری استان ها و مدیران کل کار استان ها را مطرح کردند تا زمینه های همکاری های مشترک تبیین گردد.

انتهای پیام/بسیج کارگری فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: