کد خبر: ۱۱۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
طرحی که از شیراز شروع شد و کشوری شد
مراسم افتتاحیه حضور دانش آموزان در واحدهای تولیدی و صنعتی استان با همراهی جمعی از مدیران ادارات و کارخانجات استان در شرکت شیر پگاه استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.

در راستای طرح ایران یار،طرحی که به ابتکار مهندس  سیاوش سرحدی و از شیراز شروع شد ، دانش آموزان شهرستان تبریز از شرکت شیر پگاه استان آذربایجان شرقی بازدید نمودند.

مهندس شایان مدیرعامل شرکت شیرپگاه استان آذربایجانشرقی ضمن خیرمقدم گویی و معرفی فعالیت های شرکت و استقبال از طرح ایران یار، برای رسیدن به اهداف تعریف شده در طرح ایران یار، حضور دانش آموزان در شرکت در هر بازه زمانی و همچنین حضور مدیران آن شرکت در مدارس استان برای ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی و حمایت از تولید ملی اعلام آمادگی نمودند.سرهنگ پاسدار الیاس گلمحمدزاده معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا سخنران اصلی مراسم با اشاره به مشکلات اخیر اقتصادی که دامان زندگی بسیاری از مردم را گرفته است این مشکلات را محصول واردات بی رویه ، عدم حمایت از تولید ملی و فرهنگ مصرف گرایی در کشور دانستند.

گلمحمدزاده در ادامه افزودند فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی و کارگر ایرانی موجب رونق اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری و کاهش وابستگی به خارج از کشور و در نتیجه سبب بی تاثیری تحریم ها و رشد قدرت اقتصادی مردم می گردد.ایشان در آخر صحبت های خود استفاده از ظرفیت دانش آموزان بعنوان نسل چهارم انقلاب برای فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی و تغییر ذائقه مردم به سمت مصرف محصولات بومی را مورد تاکید قرار دادند.

محمد جواد عقلمندی مسئول سازمان بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی در حاشیه مراسم ضمن تشریح اهداف ایران یار، افزودند مصرف کالای ایرانی و افزایش تولید داخلی باعث بهبود قوه ی دفاعی و امنیتی کشور و همچنین کاهش قیمت تمام شده محصولات داخلی می گردد.

انتهای پیام/

 

نام:
ایمیل:
* نظر: