چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۴۸:۳۶
کد خبر: ۱۱۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع):
فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع) در گفت¬: به 900 نفر از محرومین در شرق شیراز خدمات پزشکی رایگان اعم از ویزیت و دارو ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز ، سرهنگ مرتضی خسروانی در گفت­گو با روابط عمومی این سپاه اظهار داشت: در درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی سیار حضرت زینب(س) به 900 نفر از محرومین در شرق شیراز خدمات پزشکی ارائه داده شد.

خسروانی گفت: یکی از راههای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور و جلوگیری از بزهکاری جوانان، ایجاد شغل و درآمد سالم برای بیکاران جامعه به خصوص جوانان است.

وی با بیان اینکه بنا داریم از ظرفیت خیرین هم در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان استفاه کنیم افزود: تا کنون چندین کارگاه تولیدی در بلوار اتحاد راه­اندازی کرده­ایم که عمده نیروهای این کارگاه­ها را خانواده­های نیازمند تشکیل ­داده­اند که در حال حاضر مشغول به کار می­باشند.

خسروانی در ادامه یادآور شد: در منطقه داریون کارگاه تولید پوشاک راه­اندازی شد که 80 نفر از خانم­های کم برخوردار از آن منطقه درحال خاضر مشغول به فعالیت می­باشند.

فرمانده سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز گفت: در راستای خدمات رسانی به مردم کم برخوردار در شرق شیراز اقدام به راه­اندازی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در محله گود­گل­کنان شهرک سعدی نموده­ایم که یک روز کامل با 15 پزشک متخصص و فوق تخصص به بیش از900 نفر از مردم خدمات پزشکی اعم از ویزیت و داروی رایگان داده شد.

خسروانی با تاکید بر اینکه در برنامه شهید رهنمود که از سوی سازمان بسیج پزشکی به ما ابلاغ شده همکاران جامعه پزشکی خدمات رسانی می­کنند، افزود: کار هماهنگی، شناسایی و معرفی محرومین به کلینیک­ محله­ها به با همکاری بهداری سپاه فجر و ناحیه مقاومت سپاه احمد بن موسی(ع) می­باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: