پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۲۹:۵۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
به همت روابط عمومی سپاه جهرم
با حضور کارکنان سپاه جهرم از خواهران شاغل در آن ناحیه، به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زینب س، توسط سرهنگ توکل، قدردانی به عمل آمد.
به گزارش تنویر جهرم، شنبه بیست و دوم دیماه، مصادف با روز میلاد فرخنده دخت امامت و ولایت، حضرت زینب کبری س، با حضور کارکنان سپاه جهرم در نمازخانه آن ناحیه، مراسم جشنی برگزار شد.

مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س) در سپاه جهرم برگزار شد

در این مراسم، که به همت قسمت روابط عمومی سپاه جهرم، برگزار شد، سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده سپاه آن شهرستان، ضمن تبریک این روز فرخنده، بیان داشت: زینب کبری س را از آن جهت عقیله بنی هاشم نام نهاده اند که در زمان خود زنی مثل او در اعتقاد، دینداری، ولایتمداری و بصیرت نبود.

وی با بیان مدالهای افتخار حضرت زینب کبری س به عنوان دختر و خواهر امامت و ولایت، افزود: بزرگترین رسالت ایشان، بعد از واقعه عاشورا و رساندن پیام خون سیدالشهداء به جهانیان بود.

مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س) در سپاه جهرم برگزار شد

سرهنگ توکل از دیگر افتخارات حضرت زینب س را نجات جان امام سجاد(ع)، در سه موضع بعد از شهادت امام حسین ع بیان داشت که اگر حضرت زینب س نبودند ممکن بود قاعده امامت نیز تمام شود.

فرمانده سپاه جهرم در این برنامه از خواهران شاغل در سپاه نیز تقدیر نمود و اظهار داشت: ایشان زینب وار، در راستای اعتلای اسلام عزیز و نظام جمهوری اسلامی و همچنین اجرای منظم و دقیق برنامه های سپاه و بسیج، جهد و کوشش می کنند، با اینکه وظایف خطیر دیگری از جمله وظیفه فرزندپروری و همسرداری در منزل نیز دارند.

گفتنی است در ادامه مراسم جشن میلاد حضرت زینب س،  پخش کلیپ و مولودی خوانی ستوانیکم پاسدار، فرشید میرزایی، از مداحان و فرهنگیاران آن ناحیه، به اجرا گذاشته شد.

مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س) در سپاه جهرم برگزار شد

مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س) در سپاه جهرم برگزار شد


نام:
ایمیل:
* نظر: