کد خبر: ۱۱۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز:
حجت الاسلام حاجی پور گفت: مردم ما امسال در جشن پیروزی انقلاب اسلامی و با خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن درراستای عبور از بحران‌ها و ثبات در کشور حضوری چشمگیر دارند.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه محمد رسول الله؛ حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص)  بابیان اینکه در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی ایادی استکبار و منافقین برنامه‌ریزی ضربه زدن به این انقلاب شکوهمند دارند، گفت: مردم ما امسال در جشن پیروزی انقلاب اسلامی و با خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن درراستای عبور از بحران‌ها و ثبات در کشور حضوری چشمگیر دارند.

حجت الاسلام حاجی پور تصریح کرد: آمریکا به دلیل افول در ساختار سیاسی و مقابله با جمهوری اسلامی به دنبال ناتو عربی است.

 وی با اشاره به اینکه برخی کشورهای عربی حاضر نیستند زیر یوغ عربستان و استکبار جهانی باشند، گفت: آمریکا از طریق عربستان و دیگر کشور‌های وابسته  منطقه درصدد به انزوا کشیدن و  مقابله با جمهوری اسلامی است.


حاجی‌پور در مورد برجام تصریح کرد:  از برجام عملاً یک کاغذ مانده و اروپایی‌ها از تعهدی که داشته‌اند عدول کرده و همراهی نمی‌کنند.


مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز گفت: متأسفانه بعد از افزایش  قیمت ارز و دلار بازار ملک و ارزاق مردم دچار افزایش قیمت‌ها شد، سوء مدیریت مسببان توزیع ارز و دلالان، زمینه تلاطم اقتصادی ماه‌های اخیر شد که اکنون شاهد رکود در همه زمینه‌ها هستیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: