کد خبر: ۱۱۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
حجت الاسلام والمسلمین طالبی،امام جمعه شهرستان اقلید:
نشست بصیرت دینی و انقلابی پایوران سپاه ناحیه اقلید با سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه اقلید،در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دهه اول فاطمیه،نشست بصیرت دینی و انقلابی پایوران سپاه ناحیه اقلید با حضور فرماندهی و پایوران ناحیه و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین طالبی امام جمعه شهرستان در نمازخانه شهدای پاسدار برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین طالبی گفت: سخن گفتن از حضرت فاطمه (س) كار آساني نيست، چرا كه سراسر زندگي حضرت درس بود و او گام به گام همراه پدر بزرگوارشان حضرت محمد(ص) حركت مي كرد. در تمام سختي ها با پدر شريك بود. حضرت فاطمه (س) در متن حوادث سخت و جانكاه پرورش یافت، گويا حضرت حق چنين مقدر كرده بود كه اين برگزيدگان جهان هستي در كوره حوادث و مشكلات آبديده شوند تا پيروانشان نيز بدانند كه پرواز به اوج قله كمال جز با دست وپنجه نرم كردن با مشكلات و سختي ها ميسر نيست.

امام جمعه اقلید با اشاره به اینکه تربيت ملكوتي و الهي حضرت فاطمه (س)، تربيتي همه جانبه بود.گفت: حضرت فاطمه(س) تربيت شده مكتب پيامبراسلام (ص)و يك اسوه به تمام معني است.ایشان در عرصه عبادت و عشق به حضرت حق،به گونه اي بود كه عاشق و شيفته بي قرار حضرت حق بوده و اين عشق سراسر وجودش را فرا گرفته بود.

وی در ادامه با اشاره به بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)،گفت:حضرت امام خميني(ره) درباره حضرت فاطمه (س) مي فرمايند: "تمام ابعادي كه براي يك زن متصور است و براي يك انسان متصور است در فاطمه زهرا (س) جلوه كرده بوده است.او زن معمولي نيست،او موجودی ملكوتي است كه در عالم به صورت انسان ظاهر شده است، بلكه موجودی الهي جبروتي است که در صورت يك زن ظاهر شده است"

حاج آقاطالبی در پایان سخنان خود به خصوصیات حضرت فاطمه زهرا(س) از دیدگاه علما و دانشمندان اشاره نمود و گفت: ايمان و عشق فاطمه(س) به حضرت حق،صداقتش،استقامتش و تواضع،پاكدامني،ايثار و فداكاري او نيازي به توصيف نداشته و اين حقيقتي است كه دوست ودشمن به آن معترفند.


نام:
ایمیل:
* نظر: