آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)شیراز
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز خبر داد: تله تئاتر جهان بانو در مدارس ومجامع شهر شیراز اکران می شود.
سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج) شیراز از جمله برنامه های در حال اجرا در سطح ناحیه را اکران تله تئاتر جهان بانو نام برد و بیان داشت: بر اساس نیازها و چالش های جدید جامعه و از اولویت های امروز نیاز جامعه تله تئاتر جهان بانو در شهر شیراز برای بانوان به روی پرده نمایش خواهد رفت.
وی تصریح نمود:امروز باید با رصد نیازهای واقعی نسل جوان خصوصا جوانان و نوجوانان متناسب  با آنها  در مقابل برنامه های دشمنان برای جامعه برنامه ریزی داشته باشیم.
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)افزود: تاکنون در سطح مدارس و مجامع نزدیک به 50اکران انجام شده است و این چنین برنامه هایی تا پایان سال در شیراز ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: اکران جهان بانو توسط گروه جهادی حنین از گروه های تخصصی در حوزه زنان تهیه شده است  که مهمترین پیامد این کار ارائه تفاوت نگاه ادیان به زن در مقایسه با اسلام می باشد.
دوستدار اشاره نمود:از مهمترین نکات این برنامه برگزاری جلسه آزاد پرسش و پاسخ در حوزه زناندر کنار اکران فیلم جهان   بانو با حضور کارشناسان این حوزه است که اجرا خواهد شد.
وی  مهمترین اهداف این برنامه و حرکت ها پاسخ به چالش ها و شبهات مطرح شده در حوزه زنان ارزیابی نمود و اظهار امیدواری نمود: با توسعه این چنین برنامه هایی دختران و زنان ایرانی به جایگاه واقعی زن در اسلام پی برده و خود پاسدار ارزش ها و حرمت ها باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: