آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
فرمانده قرارگاه عمار در شیراز
حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در یادواره ظفرآباد شیراز گفت: شهدا نابغه های زمان خود در هر زمانی هستند.
وی در مراسم یادواره شهدا ظفرآباد در حسینیه شهدای این روستا ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدا بخصوص 24شهید سرافراز ظفرآباد شیراز بیان نمود:بدانید شهدا انتخاب شده هستند و این راه را خود آنان انتخاب نمودند و شهید شدن اتفاقی نمی باشد.
فرمانده قرارگاه عمار به طرح سه سوال که شهدا چگونه این مسیر را انتخاب نمودند  و این که خداوند می فرماید شهدا زنده هستند و نتیجه کار شهدا تا الان چه شده است افزود: در این عالم خداوند هرچه خلق نموده است برای انسان خلق شده است  و باید بدانیم اگر انسان ار از این عالم ماده برداریم هیچ چیز قیمت ندارد.
وی اشاره نمود:جنگ هشت ساله ی ما در اختیار کسانی بود که تجربه ای نداشتند  و آنان(شهدا) نوایغ زمان بودنند و شهدا در راه خدا خوب فروشنده ای بودنند.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب اضافه کرد: ارزش خون شهدا مقدمه سازی برای ظهور حضرت بقیه ا...(عج) می باشد و در این راه تا به حال دو تا حجت خدا امام و رهبری را از دست دشمنان با جانفشانی و ایثارگری  یاری نموده ایم.
وی خاطر نشان نمود: امروز اگر دشمنان جرات حمله به کشور را ندارند  علت آنان همت رزمندگان و شهدا می باشدکه سلاح دشمنان را از کار انداخته اند و این مقدمه ای برای ظهور امام زمان(عج) می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: