کد خبر: ۱۱۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز اعلام کرد:
سرهنگ پاسدار حسینی گفت: سپاه ناحیه محمد رسول الله (ع) قریب به چهل واحد مسکونی در محدوده گویم وقصر قمشه شمال غرب شیراز مرمت، نوسازی و ساخته است.
 به گزارش تنویر سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز ؛ سرهنگ سیدحسین حسینی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسو‌ل‌الله(ص) شیراز گفت: رویکرد سپاه در بحث محرومیت‌زدایی، تکمیل و نوسازی منازل افراد کم برخوردار است که تاکنون توسط این سپاه قریب به چهل خانه در محدوده شمال غرب شیراز مرمت، نوسازی و ساخته شده است.


وی با اشاره به اینکه کار بازسازی ومرمت مناطق کم برخوردار همچنان ادامه دارد،گفت: محدوده مورد هدف محرومیت‌زدایی شمال شیراز شامل قصر قمشه و گویم است كه شناسایی خانه‌های نیازمندانی كه نیاز به مرمت، بازسازی و تعبیه سیستم لوله‌كشی داشت توسط این سپاه درحال انجام می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در ادامه سخنان خود گفت: هدف آمریكا و استکبار جهانی سیطره و تسلط بر غرب آسیا یا خاورمیانه است که منطقه استراتژیک انرژی و خاستگاه تمدن اسلام نیز هست.


وی اظهار كرد: آمریکا با جنگ‌های پی در پی به دنبال این است كه بر منطقه غلبه کنند و رژیم صهیونیستی و رژیم پادشاهی منطقه که دین اسلام را به دروغ یدک می‌کشد، هدفشان غلبه بر خاستگاه تمدن اسلام است.


حسینی همچنین به وضعیت معیشت مردم اشاره كرد و گفت: کسانی که متولیان معیشت، تورم و بیکاری جامعه هستند همه چیز را کنار گذاشتند و به رهبری نامه می‌نویسند که لوایح استعماری به تصویب برسد!


فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: طی این سال‌ها منافقین کوردل و سلطنت‌طلبان و برخی افراد غرب‌زده در پروژه مشکل‌آفرینی نظام مشاركت كرده‌اند اما همه این توطئه‌ها با شکست مواجهه شده است و امروز مردم ما بیدار و هوشیار طراحی دشمنان خارجی و داخلی را شناخته‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: