جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۱۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
فرمانده سپاه بقیه الله(عج)شیراز
فرمانده سپاه بقیه الله(عج)شیرازخبر داد: منتخبین مسابقات کاراته خواهران برای مسابقات اوراسیا اعزام می شوند.
سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج) شیراز در خصوص برنامه مسابقات کاراته قهرمانی استان فارس که در سالن صالحین حوزه بسیج امام حسین(ع) برگزار شد بیان نمود: توجه به ورزش بانوان جزء اولویت های برنامه سپاه بقیه الله(عج) می باشد.
وی افزود:در آستانه دهه مبارک فجر با هدف ترویچ فرهنگ ورزش و سلامتی یک دوره مسابقات کاراته ویژه خواهران  در سبک کیوکشین به میزبانی سپاه بقیه ا...(عج)برگزارشد که پس از یک برگزاری مسابقات یک روزه منتخبین جهت حضور در مسابقات اوراسیا به فدراسیون مربوطه معرفی شدند.
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)تصریح داشت:با برنامه ریزی های انجام شده توسط بسیج جامع زنان و تربیت بدنی سپاه بقیه ا...(عج) شیراز ان شاء ا...در آینده شاهد برنامه های ورزشی خوبی برای خواهران خواهیم بود.
وی اشاره نمود: این مسابقات درسطح استانی انتخابی جهت حضور در مسابقات اوراسیا  در سبک کیوکوشین ماتسوشیما با حضور 80نفر از ورزشکاران خواهر  از رده خردسال تا بزرگسال در 8وزن برگزار شد.
سرهنگ دوستدار در پایان خاطر نشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات علاوه بر گرفتن مدال و هدیه و لوح تقدیر جهت حضور در مسابقات اوراسیا به فدراسیون کاراته معرفی شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: