جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۲۷:۱۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۱۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه ارسنجان:
حجت السلام فاطمی پویا در دیدار با هادیان سیاسی، با اشاره به سالکرد 40 سالگی انقلاب، اظهارداشت: استقلال، آزادی و قدرت نفوذ و تاثیرگذاری ایران حداقل در طول تاریخ گذشته بی‌نظیر بوده است، ما هیچ زمانی مثل امروز قوی، قدرتمند، دارای نفوذ و قدرت الهام بخشی نبودیم که امروز هستیم. این هم یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش تنویر ارسنجان حجت الاسلام فاطمی پویا نماینده ولی فقیه در ناحیه ارسنجان اظهار داشت: ما امروز در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، از جهات مختلف در یک شرایط بی‌نظیری قرار گرفته‌ایم. وقتی ۱۴ قرن گذشته را مطالعه می‌کنیم، می‌بینیم که مکتب تشیع به برکت انقلاب اسلامی در شرایط بی‌نظیری قرار گرفته است.

وی افزود: در طول تاریخ هیچ‌وقت این چنین ذخایر ارشمند مکتب تشیع مثل امروز شکوفا نشده بود. مکتب تشیع قرن‌ها در انزوا و ناکامی بوده، اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این ذخایر و ظرفیت‌ها شکوفا شده است. مکتب تشیع هیچ زمانی مثل امروز قوی، قدرتمند، دارای حامی، پیرو و مدافع نبوده است که اینها یکی از دستاوردهای انقلاب به حساب می‌آید.

حجت‌الاسلام فاطمی پویا با اشاره به ایستادگی ایران در دوران دفاع مقدس، یادآور شد: حداقل در طول جنگ 8ساله که یک جنگ تمام عیار جهانی بر ما تحمیل شد، اما هویت سرزمینی ما مخدوش نشد. ما الان هم در خارج از مرزها با دشمنان مقابله می‌کنیم، اما شما اتفاقات جنگ جهانی دوم را به خاطر بیاورید که ما چگونه نتوانستیم بیشتر از سه روز مقابل دشمن مقاومت کنیم. این موقعیت، نفوذ و قدرت دفاعی که نظام مقدس ما امروز از آن برخوردار است، در طول تاریخ گذشته بی‌نظیر بوده است.

وی به تشریح نقش ولایت فقیه در اقتدار ایران در منطقه پرداخت و عنوان کرد: این ظرفیت‌ها و امکان تبلیغی هم که در اختیار ماست، بی‌نظیر است. ما هیچ وقت چنین قدرتی برای تبلیغ دین خدا نداشتیم. در امت اسلام هیچ امتی از این نعمت برخوردار نبوده که یک مدیر مدبر داشته باشد و ما باید قدر این ها را بدانیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ارسنجان ادامه داد: امروز در ۴۰ سالگی انقلاب در هر عرصه و زمینه‌ای، دست‌مان پر است. این دستاوردها و ظرفیت‌ها در حالی به وجود آمده که ما این همه مشکل داشتیم و با امکانات محدود به اینجا رسیدیم.

فاطمی پویا با بیان اینکه «باید به صحبت‌های امام خمینی (ره) در زمینه‌های مختلف را از یاد نبریم» عنوان کرد: اسلام و امام عزیز ما فرمول‌های مطمئن و خطاناپذیری را به ما یاد دادند که یکی از آنها ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است. ما چهل سال است که این فرمول را تجربه کردیم و دیدیم که پشتیبانی از ولایت ولی فقیه چه ثمراتی برای‌مان داشته و حالا هم تاثیر آن را در جهان و منطقه می‌بینیم.

وی در ادامه افزود: اعتماد به نفس و خود باوری دیگر فرمولی بود که حضرت امام (ره) به ما یاد داده است. امام یاد داد که «ما می‌توانیم» هر جا به این فرمول مطمئن توجه کردیم، موفق بودیم. هر جا اعتماد به نفس داشتیم و به خودمان تکیه کردیم موفق شدیم. این صحبت‌ها اگر در عرصه‌های مختلف مورد توجه قرار بگیرد، ولی فقیه مورد حمایت و تبعیت باشد، این انقلاب شکست‌ناپذیر و نفوذ ناپذیر خواهد بود. اگر خدایی نکرده این موارد مورد غفلت قرار بگیرد ما دچار مشکل می‌شویم.

ایشان با اشاره به فعالیتهای دشمنان انقلاب اسلامی در راستای سیاه نمایی دست آورد های انقلاب اسلامی و القاء حس ناامیدی در نسل جوان و نوجوان  و اهمیت برگزاری نشست های روشنگری در تبیین ماهیت و دست آوردهای انقلاب در امسال را دو صد چندان توصیف کرد.

وی در پایان گفت با هماهنگی عمل آمده با فرماندهان حوزه ها و پایگاههای تابعه بسیج با همت و شور انقلابی نشست های روشنگری برگزار خواهد شد

نام:
ایمیل:
* نظر: