شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۰:۴۶
کد خبر: ۱۱۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
در مراسم معرفی فرمانده ناحیه بقیة الله(عج) شیراز تاکید شد؛
در مراسم معرفی فرمانده سپاه ناحیه بقیة الله(عج) شیراز بر ضرورت حضور مستمر در سنگر پاسداری از انقلاب تاکید شد. ب
 آیین تکریم سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفردوستدار فرمانده سابق و معارفه فرمانده جدید  سپاه بقیة الله(عج) شیراز  با حضور سردار یدالله بو علی، جانشین فرماندهی سپاه فجر در حسینیه شهدای مجتمع فرهنگی شلمچه برگزار شد.

سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیة الله(عج) شیراز در این مراسم بسیج را مدرسه عشق دانست و اظهار داشت: بسیج شجره طیبه است.

وی با بیان اینکه حضور در جمع بسیجیان خدمت بدون  چشم داشت را در بر دارد، افزود: حضور در جمع بسیجیان را جزو دوران خوب خود می دانم و دست تک تک آنان را می بوسم.

فرمانده ناحیه بقیه الله(عج) شیراز از همه نهادها و مراکز تشکر و قدر دانی کرد و ادامه داد: از همدلی همکاران در مجموعه نمایندگی ولی فقیه نیز تشکر می کنم که بنده را در امر خدمت یاری کرده اند.

سرهنگ علیپور فرمانده جدید سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز نیز در این مراسم با اشاره به اینکه از تجربه دیگران استفاده خواهیم کرد، اظهار داشت: همانند گذشته از حضور دیگر افراد در مجموعه بهره مند خواهیم شد.

وی افزود: در روزهای آینده با جلساتی که در پایگاه های مقاوت برگزار خواهد شد استفاده خواهیم کرد.

فرمانده جدید سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز تصریح کرد: امیدواریم با توکل به خداوند متعال و توسل بر اهل بیت(ع) بتوانیم در سنگر پاسداری از انقلاب سربلند باشیم

گفتنی است، در پایان این مراسم از رحمات سرهنگ دوستدار تقدیر به عمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: