جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۰۴:۳۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
فرمانده سپاه جهرم در نشست خبری دهه فجر عنوان کرد:
با حضور اصحاب رسانه در شهرستان جهرم، نشست خبری دهه فجر انقلاب اسلامی با معرفی اهم برنامه های اجرایی شجره طیبه بسیج در آن ایام برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور خبرنگاران خبرگزاریها، سایتها و کانالهای خبری در آن شهرستان، نشست خبری ویژه برنامه های اجرایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم در آن ایام پر فروغ، توسط سرهنگ پاسدار، غلامرضا توکل، فرمانده آن ناحیه، با شعار محوری" افتخار به گذشته، امید به آینده" برگزار شد.

سرهنگ توکل در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی، و سابقه شهرستان جهرم در سالهای انقلاب، اظهار داشت: همه آحاد جامعه، مدیون رشادتهای مبارزین انقلاب در دوران ستمشاهی می باشند.

وی با اشاره به مکر و خدعه ی دشمنان انقلاب طی این سالها، تأکید نمود: به کوری چشم دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، مردم ایران با توجه به همه سختیها و گرفتاریهای اقتصادی، جشنهای 40 سالگی انقلاب را باشکوه تر از هر سال برگزار خواهند کرد.

فرمانده سپاه جهرم با تاکید بر وظیفه تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب و پیشرفتهای ایران اسلامی طی این چهل سال در زمینه های علمی، ورزشی، فرهنگی، بهداشتی، نظامی و... گفت: از اهداف بلند مدت دشمن جدا نمودن نسل جدید ایران از بدنه انقلاب به وسیله شایعه پراکنی ها، سیاه نمایی ها و بزرگ نمودن نقاط ضعفها در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای است.

وی وظیفه مهم مبلغین فرهنگی، ائمه جمعه و جماعات، هادیان سیاسی، اساتید دانشگاهها و نخبگان جامعه را، در این برهه از زمان، تبیین دستاوردهای انقلاب عنوان داشت.

سرهنگ توکل با یادآوری شروع جشنهای 40 سالگی انقلاب در شهرستان جهرم از ایام الله دهه بصیرت و نهم دی ماه، اظهار داشت: ویژه برنامه های متنوعی مانند نواختن زنگ انقلاب در مدارس، راه اندازی کمپین های "من انقلابیم" در فضای مجازی، برگزاری 40 محفل انس با قرآن فاطمی، اعزام روحانیون و مبلغین و اکیپهای درمانی به مناطق محروم را از جمله برنامه های این دهه عنوان نمود.

فرمانده سپاه جهرم، با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله، از دیگر برنامه های دهه ی فجر را برگزاری نشستها و نهضتهای روشنگری ویژه عموم مردم، برگزاری شب شعر فاطمی، راه اندازی و بازدید از یادمانهای یاس کبود در جهرم و فتح آباد، اهداء بسته های حمایتی به محرومین در محدوده حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج، بیان نمود.


نام:
ایمیل:
* نظر: