پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۳۹:۴۱
کد خبر: ۱۱۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
فرمانده سپاه شهرستان مهر خبر داد:
فرمانده سپاه مهر گفت: سپاه مهر همگام و همراه با مردم در جهت بزرگداشت هرچه باشکوه تر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۱۷ برنامه با همکاری جوانان انقلابی در سراسر شهرستان تدارک دیده است.

به گزارش تنویر سرهنگ دوم پاسدار عباس رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر در گفت و گو با تنویر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت این ایام بیان داشت: برای به ثمر نشستن این انقلاب مجاهدت های زیادی صورت گرفته و جوانان زیادی در این مسیر جان خود را فدا کرده اند و رشد نظام اسلامی با توجه به توطئه های سنگینی که در طول این چهل سال متوجه نظام بوده، مرهون خون پاک جوانان و مجاهدان این سرزمین است .

وی ادامه داد:  در زمان مبارزه با رژیم شاه، پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در جنگ هشت ساله مردم ایران با پیروی از رهبری های حکیمانه امام خمینی رحمة الله علیه توانستند از بزرگترین تهدیداتی که ایران اسلامی را تهدید می کرد به سلامت عبور کنند و همه آن تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند. 

رضایی پیروی از ولایت را مهمترین عامل پیروزی انقلاب و غلبه بر تمامی دشمنان در جنگ هشت ساله دانست و گفت: امروز هم ملت ایران درگیر یک جنگ اقتصادی پیچیده است که توسط آمریکا علیه ملت ایران طرح ریزی شده و ملت ایران با پیروی از هدایت های حکیمانه رهبر انقلاب این توطئه را مانند همه توطئه‌هایی که از بدو پیروزی انقلاب تاکنون پشت سر گذاشته به فرصت تبدیل خواهد کرد و جزء نقاط قوت نظام خواهد شد. 

فرمانده سپاه مهر تصریح کرد: دشمنان این نظام به رهبری آمریکا با استفاده از امپراطوری رسانه ای خود سعی در ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی دارند و تلاش می‌کنند تا ملت ایران، پیروزی ها و موفقیت های بزرگی که نظام در عرصه های مختلف ازجمله  نظامی، پزشکی، نانو تکنولوژی، هوا فضا، سیاسی، بهداشت و درمان و.... داشته است را از دید مردم مخفی نگاه دارد و یا آن را ناچیز جلوه دهد تا مردم نسبت به نظام و انقلاب بدبین و مأیوس شوند. 

وی با تاکید بر اینکه دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا نظام اسلامی چهل سالگی خود را نبیند و ملت ایران هم باید در پاسخ تمام تلاش خود را در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن چهل سالگی انقلاب به کار ببندد، بیان داشت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر نیز همگام و همراه با مردم در جهت بزرگداشت هرچه باشکوه تر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۱۷ برنامه با همکاری جوانان انقلابی در سراسر شهرستان تدارک دیده است.

رضایی گفت: افتخار به گذشته و امید به آینده به عنوان شعار محوری دهه فجر انتخاب شده و برنامه های دهه فجر با تکیه بر مکتب فکری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی طرح ریزی شده است.

فرمانده سپاه مهر بیان داشت: دیدار با ائمه جمعه، مراسم زنگ انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا، اردوهای جهادی و محرومیت زدایی، مسابقات رزمی، همایش ائمه جمعه و جماعات، نشست های بصیرتی، پیاده روی خانوادگی، مراسم بزرگداشت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و جشن چهل سالگی انقلاب از جمله برنامه های شاخص دهه فجر می باشد.

سرهنگ دوم پاسدار عباس رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر در صحبت های پایانی خود با تاکید بر اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات پیروی و اطاعت از ولایت است، اظهار داشت: مردم عزیز شهرستان برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این برنامه ها شرکت کنند و در پاسخ  به ندای رهبر انقلاب و یاوه گویی های دشمنان در روز ۲۲ بهمن ماه حضور به هم رسانند تا راهپیمایی کم نظیر و باشکوه تر از سال های قبل رقم بزنند.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: