پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
فرمانده سپاه شهرستان مهر:
فرمانده سپاه مهر گفت: هشت سال جنگ تحمیلی همه مردم به ویژه خانواده معظم شهدا ایثارگران جانبازان و آزادگان با تمام توان ایستادند اما الان جنگ تمام عیار اقتصادی است مسئولین باید تلاش خود را چندین برابر کنند و مردم هم پا به پای مسئولین جلو بروند تا از این وضعیتی که پیش آمده عبور کنیم و قطعاً هم خواهیم گذشت.
به گزارش تنویر سرهنگ دوم پاسدار عباس رضایی در مراسم زنگ انقلاب که صبح امروز در مدرسه دارالفنون شهر مهر برگزار شده بود بیان داشت: ما امروز چهلمین سالگرد این انقلاب را جشن گرفته ایم و افتخار می‌کنیم که با اقتدار، عزت و صلابت چهل سال را پشت سر گذاشتیم و تا ظهور حضرت مهدی (عج) این انقلاب ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: مهمترین هدف انقلاب اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است و خیلی ها در سراسر کشور این واجب را فراموش کرده اند و امروز پس از گذشت چهل سال از عمر انقلاب بسیاری از معروف هایی که لازمه سبك زندگی اسلامي است به فراموشی سپرده شده و منکراتی که شایسته یک مسلمان نیست رایج شده است.
رضایی گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا معروف های ترک شده را احیا کنیم و منکرات رایج را محو کرده و یک سبک زندگی اسلامی را ترویج کنند.
فرمانده سپاه مهر در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند "معروفی بالاتر از ایجاد و حفظ نظام اسلامی نیست" و حضرت امام(ره) فرمودند: "حفظ نظام اسلامی از حفظ جان امام زمان بالاتر است"، اظهار داشت: این سخن برای خیلی‌ها قابل هضم نبود، همه شما می دانید که ظهور امام زمان (عج) بستر و زمینه می‌خواهد و علما و مراجع عظام تقلید بر این نکته صحه گذاشته‌اند که انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است و هرکس در این راه تلاش کند آمر به معروف است.
وی تأکید کرد: قطعاً در راه اعتلای نظام سختی هایی وجود دارد هشت سال جنگ تحمیلی همه مردم به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان با تمام توان ایستادند اما الان جنگ تمام عیار اقتصادی است مسئولین باید تلاش خود را چندین برابر کنند و مردم هم پا به پای مسئولین جلو بروند تا از این وضعیتی که پیش آمده عبور کنیم و قطعاً هم خواهیم گذشت.
سرهنگ دوم پاسدار عباس رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر صحبت های پایانی خود بیان داشت: در کنار تحصیل علم و دانش کسب معرفت دینی لازمه کار هر دانش آموز و دانشجو است و این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند و انسان را به سر منزل مقصود خواهند رساند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: