جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۰:۱۳
کد خبر: ۱۱۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در بازدید از معاونت رسانه و فضای مجازی ناحیه گفت: حمایت از معاونت فضای مجازی و رسانه ناحیه از اهمیت و ضروریات ویژه ای برخوردار است.
به گزارش کانون بسیج رسانه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز؛ سرهنگ مجید علی پور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در بازدید از معاونت رسانه و فضای مجازی این ناحیه به اهمیت ویژه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: بعضی مواقع فرمانده می بایست از بستر فضای مجازی انقلابی بودن خود و جامعه را نشان دهد.

سرهنگ علی پور ادامه داد: فضای مجازی ناحیه بقیه الله(عج) یک حرکت مثبت است که این بزرگترین ویژگی برای فرمانده ناحیه است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به اهمیت هنرمند بودن فرمانده ناحیه در جذب بسیجیان افزود: فرمانده ناحیه ای هنرمند است که بسیجی را دور خود جمع کند و به انها مسئولیت دهد.

سرهنگ دوستدار فرد هنرمندی است

وی ادامه داد: سرهنگ دوستدار فرمانده سابق ناحیه یک فرد هنرمندی است که بسیجیان را دور هم جمع نموده تا کار بسیج به واسطه همین بسیجیان پیش برود.

سرهنگ علی پور ضمن حمایت از فضای مجازی اظهار داشت: انگیزه و اراده در بسیجیان ناحیه دیده می شود و ارتباط معاونت فضای مجازی با فرمانده ناحیه ارتباط قوی خواهد بود زیرا حمایت از معاونت فضای مجازی و رسانه ناحیه از اهمیت و ضروریات ویژه ای برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیرازبا اشاره به تکریم بسیجیان افزود: تکریم بسیجیان وظیفه همه پاسداران است لذا بسیجی باید تکریم شود واگر نمی توانیم کاری برای بسیجی کنیم باید با رفتار مناسب دل آن بسیجی را بدست بیاوریم و به آنها دلگرمی دهیم.

سرهنگ علی پور اهمیت فضای مجازی را بسیار دانست و بر ضرورت تشکیل جلسات هیئت اندیشه ورز معاونت فضای مجازی و رسانه تاکید کرد.

رضایت مندی مسوول سازمان فضای مجازی بسیج کشور و استان از معاونت فضای مجازی ناحیه

سروان پاسدار مسلم محمدی معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در این بازدید ضمن اشاره به جوان بودن این مجموعه اظهارد اشت: مسوول سازمان فضای مجازی بسیج کشور و استان در بازدید اخیر خود از این مجموعه اعلام رضایت مندی نموده اند که نشان از توانمندی و پویایی معاونت فضای مجازی در ناحیه می باشد.

سروان محمدی ادامه داد: معاونت رسانه و فضای مجازی و ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با فعالیت های موثر در سطح شیراز و استان جزء موفق ترین رده محسوب می شود.

تعامل مناسب معاونت فضای مجازی با معاونت های ناحیه

محسن باقری معاونت رسانه و فضای مجازی ناحیه بقیه الله(عج) شیراز نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارش از فعالیت های صورت گرفته طی سالهای گذشته افزود: از ابتدای تشکیل معاونت فضای مجازی فعالیت در حوزه های شبکه سازی، پرورش نیرو، تربیت نیرو، حوزه تولید محتوا، آموزش و... در دستور کار این معاونت بوده است.

باقری با اشاره به ارتباط قوی معاونت رسانه و فضای مجازی با معاونت های مختلف ناحیه ابراز داشت: با توجه به خدمات زیادی که معاونت فضای مجازی و رسانه به دیگر معاونت ها دارد به لطف خدا تعامل خیلی خوبی بین این معاونت و دیگر معاونت ها ایجاد گردیده است.

این بسیجی افزود: امسال شاهد ابلاغ برنامه های جدید از سمت سازمان فضای مجازی سپاه فجر بوده ایم که پس از جلسات مداوم و بررسی های زیاد تصمیم به ایجاد معاونت رسانه و فضای مجازی با ساختار جدید از جمله تشکیل کانون بسیج رسانه شهید رهبر و گردان های سایبری ناحیه کرده ایم.

معاونت رسانه و فضای مجازی ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به گستردگی و اهمیت فعالیت این معاونت اظهار داشت: توجه ویژه فرمانده ناحیه از ضروریت های پیشرفت فعالیت معاونت فضای مجازی خواهد بود.

باقری در پایان اظهار داشت: انشاءالله با توجه ویژه فرمانده ناحیه شاهد اجرای فعالیت های موثر در عرصه فضای مجازی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خواهیم بود.

اجرای فعالیت های موثر توسط بسیجیان فعال و خوشفکر ناحیه

علیرضا نیک جو فرمانده گردان فضای مجازی ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به ظرفیت های بسیار زیاد و جوان های فعال فضای مجازی در ناحیه اظهار داشت: فعالیت های موثر ابلاغی و ابتکاری طی چند سال اخیر توسط بسیجیان فعال و خوشفکر فضای مجازی در ناحیه صورت گرفته است.

فرمانده گردان فضای مجازی ناحیه بقیه الله(عج) شیراز­­­­­­­­­­ ادامه داد: انشاءالله با حمایت ها و توجه ویژه فرمانده ناحیه شاهد اجرای هرچه بیشتر برنامه ها در آینده خواهیم بود.

انتشار وانعکاس فعالیت های تولیدی ناحیه توسط کانون بسیج رسانه

رضا کوهی شوریجه مسوول کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز ضمن ارائه گزارش از فعالیت های صورت گرفته این کانون طی چند ماه گذشته ابراز داشت: کانون بسیج رسانه شهید غلامرضا رهبر در اواخر خردادماه سال جاری افتتاح گردیده است که تا کنون فعالیت های موثری در راستای انتشار و انعکاس فعالیت های ناحیه در رسانه ها و تهیه گزارش های تولیدی مردمی صورت گرفته است.

کوهی شوریجه با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این کانون اظهار داشت: با توجه به حجم برنامه های ابلاغی از سوی سازمان بسیج رسانه استان به لطف خدا تاکنون برنامه ها با حمایت ویژه فرمانده ناحیه اجرا شده است.

مسوول کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز ادامه داد: در هیئت اندیشه ورز کانون بسیج رسانه شهید رهبر با برنامه ریزی های صورت گرفته ان شاءالله از تمامی ظرفیت ها از جمله رسانه های مکتوب و مجازی فعال در استان و فعالان عرصه رسانه، متخصصان و علاقه مندان به حوزه رسانه و بسیجیان ناحیه جهت انجام فعالیت های آینده استفاده خواهیم کرد.

در پایان این بازدید فرمانده ناحیه بقیه الله(عج) شیراز ضمن تشکر از مجموعه جوان و فعالیت های صورت گرفته در معاونت فضای مجازی و رسانه از قسمت های مختلف این معاونت بازدید کرد.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: