جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۱۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
بازتاب نشست خبری
بازتاب نشست خبری فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیرازدر برخی از خبرگزاری های استان فارس

همزمان با ایام دهه فجر صورت می‌گیرد؛

از مرمت منزل محرومان تا برپایی محافل قرآنی در شیراز

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز از اجرای یك هزار برنامه طی ایام‌الله دهه فجر به‌همت این ناحیه از سپاه خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در بخش مختلفی نظیر محرومیت‌زدایی و مرمت و احداث منزل محرومان، محافل قرآنی و غیره برگزار می‌شوند.

 

به گزارش ایكنا از فارس، مجید علیپور، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، ۱۵ بهمن‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز از اجرای بیش از یك هزار برنامه در ۸۵ عنوان و ۶ سرفصل به‌همت این ناحیه از سپاه در شیراز خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در سرفصل‌های بزرگداشت انقلاب، بزرگداشت شهدا، محرومیت‌زدایی، مراسم‌ فرهنگی و هنری، مسابقات ورزشی و نشست‌های بصیری طی ایام‌الله فجر در شیراز اجرا می‌شوند.

وی، برپایی پرده‌خوانی انقلاب، جشنواره‌های هنری و انیمیشن، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و افزود: در بحث محرومیت‌زدایی فعالیت‌های مختلفی را در بخش‌های فرهنگی، امنیتی، اجتماعی، عمرانی انجام می‌دهیم.

بهره‌برداری از ۱۱۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی

علیپور با بیان اینكه در ایام دهه فجر ۱۱۰ پروژه عمرانی در این بخش به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: تكمیل مسجد، مرمت ۶۴ مورد منزل محرومان، احداث ۱۴ مورد منزل محرومان، آب‌رسانی، احداث خانه عالم، احداث مجتمع فرهنگی ـ مذهبی، برپایی ۱۱ كارگاه اشتغالزایی از جمله فعالیت‌های این بخش هستند.

توزیع بسته ارزاق میان نیازمندان

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با یادآوری اینكه این فعالیت‌ها در قالب قرارگاه شهید اسكندری انجام می‌شوند، گفت: تأمین جهیزیه و توزیع بسته ارزاق میان نیازمندان در ایام‌الله دهه فجر نیز صورت خواهد گرفت.

وی بیان كرد: علاوه بر این‌ها ۱۴ عنوان مراسم فرهنگی اعم از محافل انس با قرآن، مسابقه عكس و فیلم، مشاوره خانواده، نمایشگاه «ما می‌توانیم» و همچنین مسابقات ورزشی، پیاده‌روی خانوادگی و نشست‌های بصیرتی طی این ایام برگزار خواهند شد.

اعلام فراخوان كشوری جشنواره فیلم عمار

علیپور همچنین حمایت و برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان كرد و گفت: فراخوان كشوری برای تهیه‌كنندگان فیلم‌ها با موضوع آسیب‌های اجتماعی اعلام كردیم كه از بهترین فیلم‌ها در این بخش نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری این نكته كه انقلاب اسلامی یك پدیده بی‌نظیر در عالم بوده است كه از ابتدا تاكنون هیچ وابستگی به شرق و غرب عالم نداشته و ندارد، گفت: انقلاب اسلامی با هدایت و رهبری امام و با تأسی از آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع) به پیروزی رسید.

وی با بیان اینكه در طی عمر ۴۰ ساله انقلاب دشمنان همه نوع توطئه‌ و جنایتی برای از پا درآوردن انقلاب انجام دادند اما همواره در این راه با شكست مواجه شدند، گفت: امروز هم دشمن با همان اهداف و اراده اما با شیوه‌های دیگر این انقلاب را خار در چشم خود می‌داند لذا از تمام ابزار و امكانات خود استفاده می‌كند تا بتواند تأثیرگذاری تفكر انقلاب و حركت پرشتاب و رو به جلو آن را متوقف كند.

تلاش دشمن برای نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب

علیپور یادآور شد: دشمن امروز در سه موضوع برای رسیدن به یك هدف كار می‌كند و در این سه موضوع با در اختیار داشتن قدرت رسانه‌ای و فریب افكار عمومی به دنبال رسیدن آن هدف است كه اولین موضوع بحث نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب است.

وی با تأكید بر اینكه در طول ۴۰ سال گذشته در حوزه‌های مختلف علی رغم داشتن محدودیت‌ها و مشكلات و تهدیدات دارای دستاوردهای بی نظیری هستیم، گفت: ما جمهوریت نظام را به رخ همه عالم كشیده‌ایم و هر سال یك انتخابات برگزار كردیم و مردم سالاری دینی را به عینیت بخشیدیم.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با بیان اینكه دشمن به شدت تلاش می‌كند تا دستاوردهای انقلاب را نادیده گرفته و یا كم اهمیت جلوه دهد، گفت: تحریف دوران قبل از انقلاب و وارونه جلوه دادن آن دوران سیاه پهلوی به صورت ویژه نیز در دستور كار دشمن است.

دشمن تلاش می‌كند كه وجود برخی از مشكلات را به كلیت نظام تعمیم دهد

علیپور اظهار كرد: یكی از اقداماتی كه دشمن انجام می‌دهد این است كه فساد و وابستگی و تاریكی دوران پهلوی را مخفی كرده و آن را تحریف كند و در كنار آن هم مشكلاتی كه شاید زیبنده نظام و مردم نباشد، برجسته كند و به كلیت نظام تعمیم دهد؛ اگر جایی فساد و یا سوء مدیریت و تدبیر باشد به صورت ویژه آن را برجسته می‌كند و طوری وانمود می‌كند كه همه كلیات نظام و دولت‌ها این بوده است.

وی با تأكید بر اینكه ما منكر وجود مشكلات نیستیم اما این فضایی كه دشمن دارد ایجاد می‌كند فضایی است كه واقعیت‌ها را به نوعی دیگر بیان می‌كند، گفت: دشمن در این سه عرصه كار می‌كند تا مردم را نسبت به وضع موجود و آینده انقلاب ناامید كند و این مهم‌ترین راهبرد امروز دشمن است زیرا از قبل ناامیدی، نارضایتی و اغتشاش ایجاد می‌شود.

خدمت‌رسانی به مردم؛ راهكار عملی مقابله با دشمنان

علیپور، راهكار عملی مقابله با توطئه‌های دشمنان را خدمت‌رسانی به مردم توصیف كرد و گفت: باید همه مسئولان یادشان باشد این میز و صندلی مرهون خون شهداست و باید قدردان این نعمت باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با بیان اینكه مردم ۴۰ سال است كه پای انقلاب ایستاده‌اند، افزود: انتظار است كه مسئولان نیز نسبت به خدمت‌رسانی به مردم اهتمام ویژه‌تری داشته باشند و اگر امروز مردم دغدغه معیشت و اشتغال دارند، باید این دغدغه آن‌ها برطرف شود.

وی اضافه كرد: تجربیات گذشته نشان می‌دهد كه تنها راه حل مشكلات فعلی، نگاه به درون كشور است كه باید از اقتصاد مقاومتی در این راستا بهره جوییم

.

 

کد خبر: 479228 | تاریخ مخابره :۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۳ | سرویس: استان‌ها 64

http://hawzahnews.com/content/image/main/print.png

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز:
یک هزار برنامه در ایام دهه فجر اجرا می شود
حوزه/ فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با بیان اینکه از مسئولان انتظار می رود که نسبت به خدمت رسانی اهتمام بیشتری داشته باشند، گفت: اگر امروز مردم دغدغه های معیشت را دارند برای مسئولان باید از گذشته ثابت شده باشد که نگاه به درون تنها راه حل مشکلات است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سرهنگ مجید علیپور ظهر امروز در نشست خبری که در سپاه بقیه الله(عج) برگزار شد، با اشاره به برنامه های این مجموعه در دهه مبارکه فجر، اظهار داشت: اکنون در چهل سالگی انقلاب اسلامی به سر می بریم، انقلاب اسلامی پدیده ای بی نظیر در عالم بود که بدون وابستگی به عالم شرق و غرب به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب با هدایت حضرت امام(ره) و تاسی گرفتن از اهل بیت(ع) به پیروزی رسید، افزود: شمنان در هیچ عرصه ای کوتاهی نکرده اند و همچنان در صدد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی هستند.

فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز تصریح کرد: اکنون نیز دشمن با همان اراده گذشته اما با اهدافی جدید آن را ادامه می دهد، امروز در چهل سالگی انقلاب از همه ابزار ها و امکانات استفاده می کند که بتواند تاثیر گذاری تفکر انقلاب و حرکت پرشتاب انقلاب را متوقف کند.

وی ادامه داد: دشمن امروز در سه موضوع برای رسیدن به یک هدف فعالیت می کند که درواقع با در اختیار داشتن قدرت رسانه ای به دنبال رسیدن به هدف خود است.

سرهنگ علیپور نادیده گرفتن دستاورد های انقلاب را یکی از اهداف دشمن داست و خاطرنشان کرد: علی رغم همه مشکلات، نظام مقدس اسلامی به دستاوردهای بزرگی از جمله در عرصه فرهنگی، موشکی و غیره رسبده که دشمن نیز به دنبال کم اهمیت دادن جلوه آن است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال برجسته سازی مشکلاتی که زیبنده مردم و نظام نبوده است، بیان داشت: دشمن در تلاش است که برخی مشکلات را برجسته و آن را به نظام ارتباط دهد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به اینکه نا امید کردن و مایوس کردن مردم مهمترین هدف دشمن است، تصریح کرد: دشمنان در صدد هستند تا انقلاب به چهل سالگی خود نرسد، که راه کار عملی آن خدمت رسانی به مردم است، مسئولان باید قدردارن نظام و مردم و قدردان مقام معظم رهبری باشند.

وی خاطرنشان کرد: تبیین دستاورد های انقلاب امروز باید مورد توجه قرار گیرد در عین حالی که بیان دستاورد ها از زبان دشمنان بسیار حائز اهیمت است.

علیپور با بیان اینکه از مسئولان انتظار می رود که نسبت به خدمت رسانی اهتمام بیشتری داشته باشند، عنوان کرد: اگر امروز مردم دغدغه های معیشت را دارند، برای مسئولان باید از گذشته ثابت شده باشد که نگاه به درون تنها راه حل مشکلات است.

وی تصریح کرد: ناحیه سپاه بقیه الله(عج) با داشتن پایگاه ها و حوزه های مقاوت در جهت پاسداشت انقلاب و آرمان های امام برنامه های متنوعه ای از جمله بزرگداشت انقلاب، برگزاری همایش های انقلاب، جشنواره آثار هنری در زمینه همخوانی انیمیشن، نمایشگاه دستاورد های انقلاب  را دارد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز با اشاره به اینکه 85 عنوان برنامه در ایام دهه مبارکه فجر اجرا می شود، گفت: این تعداد عنوان بیش از هزار برنامه را به دنبال خواهد داشت و در شش سرفصل، بزگداشت انقلاب  و شهدا، محرومیت زدایی، مراسمات فرهنگی و هنری مسابقات ورزشی و نشست های بصیرتی برگزار خواهد شد.

وی به محرومیت زدایی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: با توجه به اینکه در برخی از محلات شیراز فرصت خدمت گذاری را داریم از این رو در موضوعات فرهنگی، امنیتی و عمرانی اقدام به برگزاری فعالیت هایی مانند بهره برداری از  105 پروژه عمرانی را کرده ایم.

علیپور ادامه داد: حمایت از جشنواره فیلم فجر، مرمت 64 منزل محرومین، آبرسانی، احداث خانه عالم و راه اندازی کارگاه اشتغال زایی که مشارکت خیرین، کمیته امداد و بهزیستی را به همراه داشته است از دیگر برنامه های این مجموعه به مناسبت دهه مبارکه فجر بوده است.

وی با بیان اینکه 10 کارگاه اشتغال زایی راه اندازی شده است خاطرنشان کرد: برای برخی افراد که شاید مورد آسیب قرار گرفته اند اشتغال زدایی ها در دستور کار قرار گرفته است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز:

خدمت رسانی به مردم بهترین راه مقابله با دشمنان انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با بیان اینکه مسئولین نسبت به خدمت رسانی به مردم احساس مسئولیت کنند، گفت: راهکار عملی مقابله با دشمنان نظام و انقلاب خدمت رسانی به مردم است.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رضوی از فارس، سرهنگ پاسدار مجید علی پور در نشست خبری اعلام برنامه های دهه فجر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز بیان کرد: دشمن در سه موضوع تلاش می کند تا بتواند اهداف خود را خود بر علیه نظام اسلامی و ملت ایران به نتیجه برساند.

علی پور با بیان اینکه یکی از این موضوعات؛ نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب است، گفت: ما در عرصه های مختلف علیرغم محدودیت ها دارای دستاوردهای بسیار ارزشمندی هستیم اما دشمن در این موضوع بسیار تلاش می کند تا این دستاوردها را ضعیف نشان دهد.

وی بیان کرد: موضوع بعدی تحریف دوران قبل از انقلاب و وارونه جلوه دادن رژیم طاغوت است که در دستور کار دشمن قرار گرفته است.

علی پور سومین راهکار دشمن را برجسته سازی مشکلاتی عنوان کرد که زیبنده مردم نیست و گفت: دشمن تلاش می کند هر مشکل و ضعفی را برجسته کند و آن را به کل نظام تعمیم دهد.

وی ادامه داد: هر چند منکر وجود مشکلات نیستیم اما دشمن تلاش می کند مردم را نسبت به انقلاب نا امید کند و دشمنی های خود را افزایش دهد تا به نتیجه برساند و همانگونه که مشاهده می کنیم در تحلیل های خود هم می گویند کاری می کنیم که انقلاب چهل سالگی خود را نبیند.

صندلی مسئولان مرهون خون شهدا و ایستادگی ملت است

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز بهترین راهکار عملی مقابله با دشمن را خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: مسئولین یادشان باشد این صندلی ها مرهون خون شهدا و ایستادگی ملت است لذا انتظار می رود مسئولین نسبت به خدمت رسانی به مردم احساس مسئولیت کنند و  با جدیت آن را دنبال کنند.

وی افزود: مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند اما اگر با دید اقتصاد مقاومتی به مسائل نگاه کنیم بسیاری از مشکلات حل می شود.

علی پور بیان کرد: امروز باید دستاوردهای انقلاب اعلام شود و بهترین نوع اعلام دستاوردها هم از زبان دشمن بیان می شود و همانطور که می بینیم دشمنان به عظمت و بزرگی انقلاب اعتراف می کنند و ایران را جزو کشورهای بزرگ و اثرگذار می دانند.

اجرای بیش از 80 عنوان برنامه در دهه فجر

سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: این نهاد در جهت پاسداشت انقلاب و آرمان های امام و شهدا بیش از 80 عنوان برنامه را در شش سرفصل با موضوعات بزرگداشت انقلاب؛ بزرگداشت شهدا، محرومیت زدایی، مراسمهای فرهنگی و هنری، مسابقات ورزشی و نشستهای بصیرتی برگزار خواهد کرد.

علی پور گفت: در بحث محرومیت زدایی در برخی از محلات شیراز که فرصت خدمت داشته و داریم 110 پروژه عمرانی شامل تکمیل و تعمیر و نوسازی مسجد، مرمت منازل محرومین، انشعابات فاضلاب منازل محرومین، آبرسانی، احداث زمین های ورزشی، احداث خانه عالم، کارگاه اشتغالزایی و غیره انجام شده و می شود.

وی بیان کرد: در بحث برگزاری مراسمهای فرهنگی و هنری نیز برگزاری محفل قرآن، مسابقه عکس و فیلم، پرده خوانی، جشنواره آثار هنری، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و غیره در دستور کار این نهاد است.

برگزاری مسابقات ورزشی با استفاده از ظرفیت های سالن های ورزشی سپاه و سایر دستگاهها، و برگزاری پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه های دهه فجر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) بود که علی پور به آن ها اشاره کرد.

وی افزود: نشست های بصیرتی نیز در این ایام برگزار می شود که موضوع آن ها تبیین دستاوردهای انقلاب خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به انتشار فراخوان مردمی جشنواره فیلم عمار هم گفت: در فراخوانی اعلام کرده ایم هنرمندان و تهیه کنندگان، فیلم هایی را با عنوان آسیب های اجتماعی در قالب و قواره جشنواره فیلم عمار تهیه کنند و به بحث تبیین و راهکارهای محرومیت زدایی بپردازند.

علی پور افزود: هنرمندان سراسر کشور می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره که بسیج هنرمندان سپاه بقیه الله(عج) شیراز است ارسال کنند و در نهایت از برگزیدگان این جشنواره در شیراز تجلیل می شود

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز:

بهترین راه مقابله با دشمنان انقلاب خدمت رسانی به مردم است

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: راهکار عملی مقابله با دشمنان نظام و انقلاب خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم مجید علیپور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در نشست خبری اعلام برنامه های دهه فجر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز بیان کرد: دشمن در سه موضوع تلاش می کند تا بتواند اهداف خود را خود بر علیه نظام اسلامی و ملت ایران به نتیجه برساند.

علی پور با بیان اینکه یکی از این موضوعات؛ نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب است، گفت: ما در عرصه های مختلف علیرغم محدودیت ها دارای دستاوردهای بسیار ارزشمندی هستیم اما دشمن در این موضوع بسیار تلاش می کند تا این دستاوردها را ضعیف نشان دهد.

وی بیان کرد: موضوع بعدی تحریف دوران قبل از انقلاب و وارونه جلوه دادن رژیم طاغوت است که در دستور کار دشمن قرار گرفته است.

علی پور سومین راهکار دشمن را برجسته سازی مشکلاتی عنوان کرد که زیبنده مردم نیست و گفت: دشمن تلاش می کند هر مشکل و ضعفی را برجسته کند و آن را به کل نظام تعمیم دهد.

وی ادامه داد: هر چند منکر وجود مشکلات نیستیم اما دشمن تلاش می کند مردم را نسبت به انقلاب نا امید کند و دشمنی های خود را افزایش دهد تا به نتیجه برساند و همانگونه که مشاهده می کنیم در تحلیل های خود هم می گویند کاری می کنیم که انقلاب چهل سالگی خود را نبیند.

صندلی مسئولان مرهون خون شهدا و ایستادگی ملت است

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز بهترین راهکار عملی مقابله با دشمن را خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: مسئولین یادشان باشد این صندلی ها مرهون خون شهدا و ایستادگی ملت است لذا انتظار می رود مسئولین نسبت به خدمت رسانی به مردم احساس مسئولیت کنند و  با جدیت آن را دنبال کنند.

وی افزود: مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند اما اگر با دید اقتصاد مقاومتی به مسائل نگاه کنیم بسیاری از مشکلات حل می شود.

علی پور بیان کرد: امروز باید دستاوردهای انقلاب اعلام شود و بهترین نوع اعلام دستاوردها هم از زبان دشمن بیان می شود و همانطور که می بینیم دشمنان به عظمت و بزرگی انقلاب اعتراف می کنند و ایران را جزو کشورهای بزرگ و اثرگذار می دانند.

اجرای بیش از 80 عنوان برنامه در دهه فجر

سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: این نهاد در جهت پاسداشت انقلاب و آرمان های امام و شهدا بیش از 80 عنوان برنامه را در شش سرفصل با موضوعات بزرگداشت انقلاب؛ بزرگداشت شهدا، محرومیت زدایی، مراسمهای فرهنگی و هنری، مسابقات ورزشی و نشستهای بصیرتی برگزار خواهد کرد.

علی پور گفت: در بحث محرومیت زدایی در برخی از محلات شیراز که فرصت خدمت داشته و داریم 110 پروژه عمرانی شامل تکمیل و تعمیر و نوسازی مسجد، مرمت منازل محرومین، انشعابات فاضلاب منازل محرومین، آبرسانی، احداث زمین های ورزشی، احداث خانه عالم، کارگاه اشتغالزایی و غیره انجام شده و می شود.

وی بیان کرد: در بحث برگزاری مراسمهای فرهنگی و هنری نیز برگزاری محفل قرآن، مسابقه عکس و فیلم، پرده خوانی، جشنواره آثار هنری، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و غیره در دستور کار این نهاد است.

برگزاری مسابقات ورزشی با استفاده از ظرفیت های سالن های ورزشی سپاه و سایر دستگاهها، و برگزاری پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه های دهه فجر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) بود که علی پور به آن ها اشاره کرد.

وی افزود: نشست های بصیرتی نیز در این ایام برگزار می شود که موضوع آن ها تبیین دستاوردهای انقلاب خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به انتشار فراخوان مردمی جشنواره فیلم عمار هم گفت: در فراخوانی اعلام کرده ایم هنرمندان و تهیه کنندگان، فیلم هایی را با عنوان آسیب های اجتماعی در قالب و قواره جشنواره فیلم عمار تهیه کنند و به بحث تبیین و راهکارهای محرومیت زدایی بپردازند.

علی پور افزود: هنرمندان سراسر کشور می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره که بسیج هنرمندان سپاه بقیه الله(عج) شیراز است ارسال کنند و در نهایت از برگزیدگان این جشنواره در شیراز تجلیل می شود.

. فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز اعلام کرد:

اجرای 85 برنامه و افتتاح 110 پروژه عمرانی در ایام دهه فجر


http://fars.isna.ir/Files/News/Image/139711/71455.jpg

فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز اعلام کرد که در ایام دهه فجر 85 عنوان برنامه و 110 پروژه عمرانی توسط این ناحیه از سپاه فجر فارس اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد .

به گزارش ایسنا منطقه فارس، مجید علیپور دوشنبه 15 بهمن در یک کنفرانس خبری بیان کرد: پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در دهه فجر سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز شامل تکمیل و ترمیم مساجد، مرمت 64 باب واحد مسکونی محرومین، انشعاب فاضلاب، زمین ورزشی، احداث خانه عالم، احداث 14 خانه محورمین و کارگاه اشتغالزایی است .

وی همچنین تامین جهیزیه، توزیع بسته ارزاق بین نیازمندان، اجرای ۱۴ برنامه فرهنگی، حمایت از جشنواره مردمی فیلم عمار در قالب محرومیت زدایی و کمک به رفع آسیب‌های اجتماعی به همراه ارسال فراخوان عمومی، برگزاری ۱۰ کارگاه اشتغالزایی و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که توسط سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز اجرایی می‌شود .

فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی پدیده‌ای بی‌نظیر و بدون وابستگی به بلوک شرق و غرب بود و دشمن در روزهای ابتدایی پیروزی از ترور، جنگ تحمیلی و... برای دگرگون کردن انقلاب و خارج کردن آت از مسیر اصلی کوتاهی نکرد .

علیپور یادآور شد: امروز دشمن به دنبال کم‍‌رنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب، تلاش برای وارونه نشان دادن رژیم پهلوی و برجسته نشان دادن مشکلات و تعمیم آن به کل نظام  برای رسیدت به یک هدف با قدرت رسانه‌ای و فریب افکار عمومی است .

وی مهمترین راهبرد دشمن را ناامید سازی و ایجاد نارضایتی در بین مردم خواند و گفت: دشمن برنامه دارد که انقلاب به ۴۰ سالگی عمرخود نرسد و با فراخوان‌های متعددی به دنبال بروز این مهم است .

فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز راهکار مقابله با این شرایط را خدمات رسانی به مردم دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان باید بدانند که‌ مدیریت آنها از مردم و انقلاب است و قدردان باشند .

 

فرمانده سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز خبر داد:
برپایی
۸۵ عنوان برنامه ویژه ایام دهه فجر توسط سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز
سرهنگ علیپور با اشاره به اینکه برنامه های بزرگداشت انقلاب اسلامی توسط سپاه «بقیه الله (عج)» شیراز برگزار می شود، گفت: در مجموع ۸۵ عنوان برنامه توسط این ناحیه در ایام دهه فجر برپا می شود.

http://media.shabestan.ir/Original/1397/11/13/IMG11575475.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سرهنگ دوم پاسدار مجید علیپور»، امروز (دوشنبه 15 بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دشمن می خواهد با دستاوردهای نظام مقابله کرده و آن را کم و بی ارزش جلوه دهد، گفت: دشمن سعی در سیاه نمایی علیه انقلاب و نظام اسلامی دارد و می خواهد رژیم گذشته را خوب جلوه دهد.

 

فرمانده سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز با تاکید بر اینکه دشمن به هر دری زد تا انقلاب را ساقط کند و امروز هم با سعی در ایجاد نارضایتی در میان مردم می خواهد به اهداف شوم خود دست یابد، تاکید کرد: با بیان دستاوردهای نظام و انقلاب می توان در برابر این هجمه دشمن ایستادگی کرد.

 

وی با یادآوری این مطلب که برنامه های بزرگداشت انقلاب اسلامی توسط این ناحیه برگزار می شود که در ۶ سرفصل کلی بزرگداشت شهدا، محرومیت زدایی، برنامه های فرهنگی و هنری، مسابقات ورزشی و نشست های بصیرتی خواهد بود، افزود: در مجموع 85 عنوان برنامه توسط این ناحیه در ایام دهه فجر برپا می شود.

******************************************

 برگزاری ۸۵ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه بقیه الله در شیراز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: سپاه بقیه الله (عج) شیراز ۸۵ عنوان برنامه در ایام دهه فجر برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  سرهنگ مجید علیپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز با اشاره به ۴۰ سالگلی انقلاب آن را پیده ای بی نظیر بدون وابستگی به بلوک شرق و غرب خواند و گفت: در شرایطی که هر حرکتی از تفکرات این دو بلوک شکل می گرفت؛ اما انقلاب با تاسی از قرآن و رهبری امام خمینی به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه در روزهای اول انقلاب دشمنان از ترور، جنگ تحمیلی و... برای دگرگون کردن انقلاب و خارج کردن آت از مسیر اصلی کوتاهی نکردند، یا دآور شد: در حالی دشمن موفق نشد که امروز در عرصه های مختلف و ۴۰ سالگی انقلاب از همه ابزارها استفاده می کند تا تاثیرگذاری تفکر انقلاب و رو به جلو انقلاب را متوقف کند.

سرهنگ علیپور افزود: دشمن امروز در سه موضوع برای رسیدت به یک هدف با قدرت رسانه ای و فریب افکار عمومی به دنبال آن است.

وی با بیان اینکه اولین موضوع کم اهمیت نشان دادن دستاورد انقلاب توسط دشمن است؛ بیان کرد: در تکنولوژی، دموکراسی و پیشرفت های مختلف دستاوردهای زیادی داشتیم اما دشمن به شدت کار می کند که این دستاوردها کم اهمیت جلوه دهد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای وارونه نشان دادن رژیم پهلوی گفت: وابستگی، فساد و خفقان آن دوران درحالی است که دشمن تلاش می کند واقعیت سیاه را تغییر دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج) شیراز افزود: موضوع سوم برجسته نشان دادن مشکلات و تعمیم آن به کل نظام توسط دشمن است که در پی رسیدن به آن است و گرچه منکر وجود مشکلات نیستیم اما فضایی که دشمن ترسیم می کند متفاوت است.

سرهنگ علیپور مهمترین راهبرد دشمن ناامید سازی و ایجاد نارضایتی در بین مردم بیان و افزود: دشمن برنامه دارد که انقلاب به ۴۰ سالگی عمرخود نرسد و فراخوان های متعددی زده می شد که این سناریو و راهبرد دشمن محقق نشد.

وی راهکار مقابله با این شرایط را خدمات رسانی به مردم دانست و تصریح کرد: مسوولان باید بدانند که‌ مدیریت آنها از مردم و انقلاب است و در این خصوص باید قدردان باشند.

تبیین دستاوردهای انقلاب مورد دیگری بود که علیپور به آن اشاره و یادآور شد: باید دستاوردها و قدرت ایران بیان و نشان داده شود تا از این طریق مقابل توطئه دشمن ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه مردم دغدغه معیشت و اشتغال دارند؛ تصریح کرد: در این خصوص باید نگاهی به گذشته داشت و تجربیات برای مسوولین باشد که تنها راه حرکت به جلو از درون نظام است و اگر به اقتصاد مقاومتی عینیت ببخشیم حرکت رو به جلو محقق می شود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله در شیراز همچنین به برگزاری برنامه ها جهت پاسدات انقلاب اشاره و گفت: در این مورد برنامه های متنوعی در دستور کار است که در ۶ سر فصل بزدگداشت انقلاب، بزرگداشت شهدا، محرومیت زدایی، مراسم فرهنگی و هنری و مسابقات ورزشی و نشیت های بصیرتی برگزار می شود.

علیپور افزود: در مجموع ۸۵ عنوان برنامه در این ایام توسط سپاه ناحیه برگزار می شود و همچنین در دهه فجر ۱۱۰ پروژه عمرانی شامل تکمیل و ترمیم مساجد، مرمت منازل محرومین به تعداد ۶۴، انشعاب فاضلاب ، زمین ورزشی، احداث خانه عالم، احداث منزل محرومین به تعداد ۱۴ و کارگاه اشتغال زایی خواهد بود.

وی اظهار کرد: تامین جهیزیه، توزیع بسته ارزاق بین نیازمندان در حوزه نیازمندان، اجرای ۱۴ برنامه فرهنگی، حمایت از جشنواره مردمی فیلم عمار در قالب محرومیت زدایی و کمک به رفع آسیب های اجتماعی به همراه ارسال فراخوان عمومی، برگزاری ۱۰ کارگاه اشتغال زایی و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب از عمده برنامه هایی است که توسط سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

صحبت های فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز در خصوص چهل سالگی انقلاب


نام:
ایمیل:
* نظر: