کد خبر: ۱۱۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
روز یکشنبه مورخ 97/11/14 به همت سپاه عشایر فارس ، پنجمین اجلاس مجمع عالی بسیج عشایری فارس در حسینیه حضرت موسبن جعفرع ناحیه عشایری فارس با حضور اعضا برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه عشایر فارس : روز یکشنبه مورخ 97/11/14 به همت سپاه عشایر فارس ، پنجمین اجلاس مجمع عالی بسیج عشایری فارس در حسینیه حضرت موس بن جعفرع با حضور اعضا برگزار گردید .
در این جلسه جناب سرهنگ افسری ، فرمانده ناحیه عشایری ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین ، مطالبی را در رابطه با دستاورد های 40 ساله انقلاب اسلامی ایراد نمودند و در ادامه به تشریح موضوع مجمع ، که بسیج ، محرومیت زدایی و خدمت رسانی می باشد پرداختند .در این جلسه دکتر اسماعیلی ، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس مباحثی را در خصوص طرح های محرومیت زدایی و عمرانی در سطح سپاه استان و حمایت از این مجمع را بیان نمودند . مهندس بهرامی مدیر کل اداره عشایری استان فارس و باقری ، مسئول شورای راهبردی و هماهنگی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فجر نیز از دیگر سخنرانان جلسه بودند که به ترتیب مواردی را در خصوص برنامه های اجرایی و عملکرد اداره عشایری فارس  و ظایف شورای راهبردی سپاه فجربیان نمودند . در پایان بیانیه ای توسط افسری فرمانده ی ناحیه عشایری قرائت و تو زیع گردید .  

نام:
ایمیل:
* نظر: