آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت:مردم سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر باید پر بارتر و در زمان مشخص و دقیقی اجرا شود تصریح کرد: برنامه‌هایی نظیر۴۰قصه‌گویی در۴۰مسجد، برگزاری مبحث کتاب‌خوانی، مفاخر و گفتمان و نشست‌های بصیرت‌افزایی، محفل انس با قرآن در روستاها و شهر، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر، جشنواره ورزشی و برگزاری یادواره شهدا و دیگر برنامه‌ها را در دستور کار داریم.

سرهنگ زارعی افزود: در چهل سالگی انقلاب باید شاخص های مهمی که ارتقا و رشد یافته است تبیین شود به عنوان مثال باید به نسل جوان گفته شود که در بدو انقلاب پزشکان کشور از کشورهایی نظیر بنگلادش و ... تامین می شدند اما امروز به برکت انقلاب کشور در حوزه بهداشت و درمان در بهترین وضعیت قرار دارد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب بی‌بدیل و در ادامه انقلاب انبیاء و صلحا و انقلاب امام حسین (ع) است گرچه مشکلاتی هم وجود دارد اما همگان در دفاع از آرمان‌های نظام ایستاده‌اند.

فرمانده ناحیه ثارا...(ع)ترویج ناامیدی در جامعه را موجب از دست رفتن اعتماد مردم دانست و تصریح کرد: تقویت فضای امید و نشاط در جامعه زمینه ساز تقویت اعتماد عمومی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه ها و جشن هایی در سطح شهرستان و پایگاه های مقاومت بسیج با همکاری هیئت امنا مساجد و واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی و اقشار و فرهنگیان مانند برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی ،اجرای دوره های آموزشی اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی ، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا ،اعزام اکیپ پزشکی و دارویی به مناطق محروم ، برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر و برنامه های متنوع دیگر را از اهم برنامه ها در دهه فجر امسال عنوان کرد که در این راستا بیش از400 عنوانبرنامه پیش بینی شده است.

سرهنگ پاسدار موسی زارعی در پایان با اشاره به اهمیت حضور مردم انقلابی که نشانگر مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی است به راهپیمایی عظیم۲۲بهمن نیز اشاره کرد و افزود : حضور تمامی اقشار بخصوص بسیجیان در برنامه های دهه فجر و علی الخصوص راهپیمایی۲۲بهمن به دنیا پیام‌های بزرگی می‌دهند و باید بستری فراهم کنیم تا راهپیمایی امسال با حضور حماسی و فعال مردم بسیار باشکوه‌تر از سال گذشته انجام شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: