آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:
فرمانده سپاه فجر فارس از آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار و ۳ پروژه در ۲۸ عرصه در حوزه محرومیت زدایی در فارس خبر داد.

 همزمان با فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم آغاز عملیات اجرایی چهل هزار طرح محرومیت‌زدایی عمرانی زودبازده با رویكرد آب و اشتغال در روستاها و مناطق محروم كشور به‌صورت ویدئو كنفرانس برگزار شد.

در این برنامه که سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سرلشكر محمدعلی جعفری، فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت ویدئوکنفرانس صحبت کردند، تصریح شد: امروز به‌صورت همزمان ۴۰ هزار پروژه عمرانی در ۲۸ موضوع اعم از فرهنگی، كارهای عمرانی، اقتصادی، كشاورزی و غیره به‌همت بسیجیان در مناطق محروم كشور آغاز می‌شود و قرار است كه این چهل هزار پروژه در یك بازه ۴ تا ۶ ماه به نتیجه برسند.

آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار و ۳ پروژه در حوزه محرومیت زدایی استان فارس

سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس نیز در این مراسم در حضور مسئولین استان فارس گفت: از این ۴۰ هزار پروژه‌ای كه در كشور آغاز می‌شود، ۲ هزار و ۳ پروژه متعلق به استان فارس است كه در ۲۸ عرصه به سرانجام خواهند رسید.

وی با بیان اینكه برای اجرای این پروژه‌ها با دستگاه‌های مختلف همكاری داریم، گفت: همه این اقدامات در جهت انتفاع مردم و جامعه است و به یمن ایام الله دهه فجر انجام می‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: