آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
جانشین سپاه فجر استان فارس
جانشین سپاه فجر استان فارس مطرح کرد: هرکجا گوش به حرف ولایت بوده ایم موفق عمل نموده ایم.


سردار یدالله بودعلی در سیزدهمین یادواره 16 شهید روستای کوشک بیدک و گرامیداشت 72 شهید منطقه قره باغ شیراز که در حسینیه ثارالله برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدا در راه اسلام، قرآن و در خط ائمه اطهار حرکت کرده اند، اظهار داشت: شهدا در میدان نبرد حاضر و جان خود را فدا کرده اند از این رو مجلس گرامیداشت شهدا، مجلس اباعبدالله حسین (ع) است.
وی با بیان اینکه دهه مبارکه فجر یادآور امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی می باشد،افزود: ایام ا...دهه مبارک فجر در چهلمین سالگرد پیروزی با ایام ا... دهه فاطمیه قرار گرفته است که باید مورد توجه و اهمیت قرار گیرد.
جانشین سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی اکنون نیز شاهد دستاوردهای بزرگی از نظام مقدس اسلامی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: در چهارمین دهه پیروزی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت انقلاب و جایگاه با عظمت آن در دنیا هستیم؛ همه دنیا، نظام مقدس اسلامی را به عنوان یک نظام مستقل و ایستاده در برابر ظلم می شناسند.
سردار بوعلی بیان داشت: موسسات علمی دنیای استکابر وضعیت نظام اسلامی را بررسی کرده و در موضوعات مختلف رتبه بندی کرده و اقرار کرده که جایگاه نظام مقدس اسلامی در رتبه های نخست قرار دارد.
وی با بیان اینکه جایگاه نظام مقدس اسلامی در عرصه های محتلف فرهنگی، اجتماعی و ... با اعلام موسسات استکباری در رتبه های برتر قرار دارد، تاکید کرد: نظام مقدس اسلامی در عرصه های دیگری همچون توان تحرک نظامی و قدرت دریایی در رتبه های برتر قرار دارد.
جانشین سپاه فجر استان فارس بودجه نظامی نظام مقدس اسلامی را در رتبه سی و سوم دانست و ابراز کرد: پول کمتر با توان بیشتر نشان دهنده این است برتری در این عرصه ها به برکت ملت ایران و مقام معظم رهبری است.
وی عنوان کرد: میزان اثرگذاری نظام مقدس اسلامی در منطقه موفقیت آمیز بوده و حال آنکه دشمنان عقب نشینی کرده اند، افتخار ما این است که جمهوری اسلامی ایران بعد از چهل سال تحریم و مشکلات اکنون در جایگاه والایی قرار دارد.
سردار بوعلی با اشاره به اینکه اقرار می کنیم در بعد مدیریت اقتصادی مشکل داریم، ادامه داد: همه دنیا دست به دست یکدیگر داده اند تا از عزت نظام مقدس اسلامی بکاهند، اما باید بدانند که در ده ها عنوان در رتبه برتر دنیا قرار داریم.
وی گفت: اگر امروز در عرصه اقتصاد مشکل داریم به مدیریت برمی گردد، چرا در عرصه فنی موفق عمل کرده ایم، ساخت پالیشگاه، ساخت موشک، زیردریایی و ناو کسانی که در این عرصه عمل می کنند فرمان مقام معظم رهبری را پذیرفته و به دنبال منافع نیستند و ممکن است در عرصه اقتصاد افرادی باشند که به دنبال سود هستند.
جانشین سپاه فجر استان فارس، موشک سازان را پیرو ولایت و خودرو سازان را پیرو منافع دانست و تصریح کرد: تفاوت خودرو سازان و موشک سازان در این است، افرادی که موشک ساختند سخن مقام معظم رهبری را گوش کرده اند اما در ساخت ساده ترین قطعات خودرو دچار مشکل و وابسته هستیم و به استقلال کمی و کیفی نرسیده ایم.
شهدا جان خود را برای دفاع از اسلام و کشور فدا کردند
حجت الاسلام علیزاده، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز نیز در این مراسم با تسلیت ایام دهه فاطمیه و گرامیداشت دهه مبارکه فجر اظهار داشت: شهدا با امام(ره) پیمان بستند و جان خود را فدا کردند تا نهال انقلاب آبیاری شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با بیان اینکه حضور در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تجدید میثاق با امام(ع) است، افزود: شهدا جان خود را برای دفاع از اسلام و کشور فدا کردند.
وی، عمل به دستور مقام معظم رهبری و پاسداری از آرمان شهدا را وظیفه همه دانست و تصریح کرد: شرکت در مراسم شهدا افتخار است.
این یادواره به همت حوزه مقاومت 9امام جواد سپاه بقیه ا...(عج) شیراز برگزار گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: