آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)شیراز
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج)شیراز خبر داد:300نفر ازدانش آموز شیرازی به راهیان نوراعزام می شوند.
به گزارش خبرگزاری تنویر، سرهنگ دوم پاسدار مجید علیپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج)بیان داشت: دانش آموزان ناحیه3در تاریخ های 23.24.25بهمن ماه از مناطق راهیان نور جنوب کشور بازدید خواهند نمود. 
وی ادامه داد:این اعزام‌  که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار می‌شود، راویان با تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس دانش آموزان را با اهداف انقلاب اسلامی آشنا خواهند ساخت. 
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)بیان کرد: در این اعزام دانش آموزان شیرازی مناطق عملیاتی همچون اروند، شلمچه، علقمه شهدای غواص کربلای چهار، پادگان شهید مسعودیان و معراج شهدا را  بازدید  خواهند نمود..
سرهنگ علی پور یادآور شد: در این اعزام دانش آموزان  علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی جنوب، برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی نیز برای این دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
وی هدف از برگزاری اردوی کاروان راهیان نور در سطح دانش آموزان  را، ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در بین نوجوانان و جوانان و آشنایی آنان با جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطر نشان نمود: این برنامه سه روزه با همکاری ناحیه 3آموزش و پرورش شیراز برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: