کد خبر: ۱۱۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
امام جمعه شیراز در جمع مردم اشکنان لامرد
امام‌جمعه شیراز گفت: ایجاد اتحاد میان امت‌های اسلامی و زنده نگه‌داشتن دین در میان ملت‌ها مأموریت بزرگ جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش تنویرلامرد، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در جمع مردم اشکنان لامرد با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به جهان اظهار داشت: آن‌هایی که در سراسر دنیا فدایی انقلاب اسلامی هستند و عاشقانه از این انقلاب دفاع می‌کنند، می‌دانند که نظام اسلامی ملت ایران، اسلام و دین‌باوری را به جهان بازگردانده و امروز آن‌ها مدافع این ارزش‌های الهی شده‌اند.

امام‌جمعه شیراز با اشاره به سابقه دشمنی آمریکا و کشورهای مدعی دموکراسی افزود: دشمنان ملت ایران تلاش می‌کنند تا این انقلاب را از مردم و ملت‌های آزاده جهان بگیرند و آن‌ها خوب می‌دانند آنچه باعث شده همه دنیا در مقابل شیطان‌ها و غاصبان حقوق مردم ایستادگی کنند انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای بزرگان برای جهان اسلام است.

وی گفت: به کسانی که به ما می‌گویند به مردم نگویید دشمن دارد علیه شما توطئه می‌کند، می‌گویم آقایان ما از خودمان نمی‌گوییم قرآن می‌گوید که دشمن علیه اسلام و ارزش‌های شما نیرنگ و دسیسه می‌کند و کار او دشمنی است تا نگذارد مردم به سعادت و بزرگی دست پیدا کنند پس باید در مقابل چنین دشمنی به مردم آگاهی بدهیم و از دستاوردهای خود دفاع کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: دشمن‌شناسی و معرفی دشمن به مردم وظیفه همگانی است و باید بدانیم که جمهوری اسلامی مأموریت بزرگ‌تری بر عهده دارد و همانا ایجاد اتحاد میان امت‌های اسلامی و زنده نگه‌داشتن دین در میان ملت‌ها بوده که برای این کار بزرگ هزینه‌های بزرگی همانند خون مطهر شهیدان را پرداخت کرده است.

دژکام همچنین با اشاره به سابقه مردم اشکنان در دفاع از انقلاب اسلامی تصریح کرد: تقدیم ۶۴ شهید دوران دفاع مقدس و مشارکت انسان‌های نیکوکار در آبادانی منطقه سند وفاداری شما به انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری است که برای حفظ آن باید همه ما تلاش کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: