جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۱۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)شیراز
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز خبر داد: بزرگداشت شهدای فاطمیون و انصار در شیراز برگزار می شود

سرهنگ دوم پاسدار مجید علیپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت بقیه الله(عج)شیراز در گفتگو با خبرنگاران بیان نمود: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) و دهه مبارک فجر در راستای گرامیداشت یادو خاطره شهدا و خصوصا شهدای مدافع حرم مراسم بزرگداشت شهدای فاطمیون و انصار در شیراز برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم با حضور برخی از فرماندههان ومسئولان نظامی و مسئولان شهرستان و استان فارس روز جمعه مورخ19/11/1397ساعت19:00الی21:00در تالار فرهنگیان شیراز واقع در پل حر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) خاطر نشان نمود: در این مراسم از 50خانواده شهید مدافع حرم و20جانباز مدافع حرم با حضور خانواده شهدا و ایثارگر تجلیل وقدردانی به عمل خواهد آمد.

 وی افزود: این مراسم با اهداف ارتقاء فرهنگ سیر و ایثار و شهادت در بین عموم مردم و تجلیل از خانوادههای معظم و ایثارگران مدافع حرم و ارتقاء بخشی بصیرتی برگزار خواهد شد.

سرهنگ علیپور شهدای مدافع حرم را نمایندگان صدور انقلاب اسلامی دانستند و تصریح نمودنند:  جوانان دهه ۷۰ جوانانی هستند که جنگ و امام راحل را ندیدند، اما نمایندگان صدور انقلاب اسلامی شدند، و در راستای پیام تاریخی بنیانگزار نظام جمهوری اسلامی که فرمودند: انقلاب اسلامی را به همه جهان صادر می‌کنیم قدم برداشتند.

وی در پایان از عموم مردم و مسئولان جهت حضور در مراسم شهدای مدافع حرم که سهم بزرگی در امنیت و آرامش امروز کشورمان دارند دعوت به عمل آورد.

نام:
ایمیل:
* نظر: