شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۱۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸
فرمانده سپاه بقیه الله(عج)شیراز
فرمانده سپاه بقیه الله(عج)شیراز در یادواره روستای تفیهان شیراز گفت: با علم و آگاهی از زندگی حضرت زهرا(س)در تمامی زمینه ها الگوه بگیریم

سرهنگ دوم پاسدار مجید علی پورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج)شیراز در مسجد ابوالفضل(ع)روستای تفیهان در یادواره شش شهید این روستا بیان نمود: شیعیان به داشتن اهل بیت(ع)افتخار کنند و با توسل به آنان مشکلات را می توان حل نمود و بهترین الگوه برای خوب زندگی کردن در این دنیا اهل بیت(ع)و فاطمه زهرا(س)می باشد. .

وی  در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام فاطمی اشاره نمود:وقتی زندگی ارزش پیدا می کند که مثل زندگی حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) باشد و الگوه گرفتن از زندگی ائمه اطهار برای همه گروهها و همه سن ها می باشد که به خوبی می توان از این ارزش در درست زندگی کردن استفاده کرد.

علی پور ادامه داد: زندگی حضرت زهرا(س)در همه زمینه های تربیت فرزند،همسرداری،با کمترین توقع زندگی کردن،تبعیت نمودن از ولایت و... الگوه می باشد چنان که حضرت زهرا(س)تا پای جان از ولایت دفاع نمود و در این را معروف است به شهیده را ولایت.

وی افزود: سند حقانیت شیعه مخفی بودن قبر مطهر بانو حضرت زهرا(س) می باشد چرا چون مخفی بودن به خواست و اراده حضرت زهرا(س) به مولا علی(ع) انجام شد چون می خواست حقانیت شیعه و حقانیت حضرت علی(ع)ثابت کند و با توجه به دو حدیث از پیامبر (ص)که همه مسلمانان قبول دارندکه پیامبر اکرم(ص)فرمود:خشنودی فاطمه(س)خشنودی من و اگر من خشنود شوم خدا خشنود شده است و اگر فاطمه ناراحت شود من ناراحت شده ام و خداوند هم ناراحت شده است و ناراحتی حضرت زهرا(س) همین بس که وصیت می فرماید مرا شبانه دفن کنید و مخفی بودن قبر حضرت زهرا(س)می توان جواب بسیاری از سوالات باشد.

فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) ادامه داد: دشمن با تمام زور خودش تلاش کرد تا انقلاب به عمر به 40 سالکی خود نرسد چرا چون این انقلاب خاری در چشم استکبار و همدستانش می باشد و باعث شده تا این طور مورد عصبانی دشمنان خدا واهل بیت و قرآن شده است.

وی به اهمیت حضور در مراسمات انقلاب و خصوصا راهپیمائی22بهمن اشاره کرد و عنوان داشت:اگر امروز جشن 40سالگی انقلاب در هر مراسم و محافل این کار کمتر از عبادت و نماز و عزاداری نیست چون دشمنان عصبانی هستند و خداوند در قرآن سوره توبه آیه120مسلمین را به کار گروهی و تجمع علیه دشمنان دعوت می نماید و این حضور عبادت است.

سرهنگ علی پور تصریح نمود: امروز همه سرمایه گزاری دشمن بر روی مردم است و می خواهد تلاش کند از بیرون با قدرت رسانه و تحریم و و فشار و از درون با نفوذ دادن عناصر بیگانه و وابسته تا بر روی مردم فشار نماید و مردم را ناراضی کند و نسبت به انقلاب ناامیدی و خستگی درست کنند.

این فرمانده سپاه در شیراز در یادواره شهدا روستای تفیهان شیراز گفت:شهدا جان خودشان را دادند تا امنیت و آرامش باشدو همه وظیفه داریم قدردان خون شهدا باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم و امروز ادامه دهنده راه شهدا همانند دوران دفاع مقدس حضور در جبهه ها ی جنگ و جنگ نظامی نیست امروز باید با انگیزه ،امید و اعتقاد و خود باوری در برابر دشمن نیست آگاهی عمل نمودنند.

وی خاطر نشات نمود:ادامه دادن راه شهدا شناخت شهداست و برای اینکه راه شهدا را ادانه دهیم باید اهداف دشمنان را بشناسیم و برنامه داشته باشیم چرا که شهدا دشمنان را خوب شناختند و به موقعه عمل و با وی امروز ادامه دادن راه شهدا بصیرت،پیروی از ولایت و مقاومت در برابر دشمنان است و زمانی می توانیم مقاومت کنیم که بصیرت و اراده داشته باشیم و هشت سال جنگ و مقاومت به خاطره اراده مردم بود.

سرهنگ علی پور گفت: ان شاء ا... از این پیچ تاریخی نیز عبور خواهیم کرد و وعده های حضرت امام(ره)ومقام معظم رهبری محقق خواهد شد و مهم در راه انقلاب ماندن در راه ولایت می باشد.

وی افزود: امروز بهمترین راهبرد دشمن ناامید کردن مردم است و ناامیدی باعث نارضایتی و نارضایتی باعث اغتشاش خواهد شد و باید آگاه باشیم فریب دشمنان اسلام را نخوریم و دچار غفلت زدگی در راه انقلاب نشویم.

علی پور خاطر نشان نمود: راه حل برون رفت از مشکلات کنونی تفکر انقلابی می باشدو و در همین راستا اقتصاد مقاومتی راحل برون رفت از مشکلات اقتصادی می باشد .

در این مراسم یادگار هشت سال دفاع مقدس حاج اکبر آرام با روایتگری از شهید بی سر حاج شیر علی سلطانی حاضرین را به فیض رسانید و در انتها با اهداء هدیه از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد. .

روستای تفیهان در بخش مرکزی شهر شیراز دارای 7200نفر جمعیت در شرق شیراز واقع شده که در دفاع مقدس با اهداء6شهید و بیش از 50نفر جانبار و ایثارگر نقش ایقاء نموده است
نام:
ایمیل:
* نظر: