آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
جانشین فرمانده سپاه فجر
سردار یداله بوعلی در گردهمایی بزرگ بسیجیان شرق شیراز گفت: مشکل و اختلاف جمهوری اسلامی با آمریکا ریشه‌ای و اساسی است.
به گزارش تنویر، سردار یداله بوعلی در گردهمایی بزرگ بسیجیان شرق شیراز که به مناسبت چهل سالگی انقلاب و سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 8 برگزار شد اظهار داشت: مشکل و اختلاف جمهوری اسلامی با آمریکا ریشه­ای و اساسی است.

سردار بوعلی بیان نمود: اختلاف جمهوری اسلامی با آمریکا به خاطر خوی استکباری آمریکا و خوی استکبار ستیزی جمهوری اسلامی است و طبیعی است که دنیای ظالمانه استکبار به رهبری آمریکا با دنیای عدالت خواهانه جمهوری اسلامی جمع نمی­ شود.

وی با اشاره به تحمیل هشت سال جنگ از سوی استکبار به رهبری آمریکا بر جمهوری اسلامی و سالروز غرور آفرین والفجر 8 گفت: دشمن با تجربه گرفتن از شکست­ های نظامی خود در مقابل جمهوری اسلامی، به این نتیجه رسیده است که از راه سخت امکان شکست و رویارویی با ایران وجود ندارد و بنابراین با تغییر مواضع خود بیشتر توان خود را در جنگ فرهنگی- اقتصادی و به خصوص زمینه اقتصادی متمرکز کرده است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه خالص­ ترین حکومت صهیونیست­ در دنیا آمریکا است که توسط صهیونیست­ها رهبری و هدایت می­ شود افزود: اسرائیل منحوس نمونه کوچک دولت صهیونستی، تروریستی و ژاندارم آمریکا در منطقه است.

سردار بوعلی اشاره کرد: علاوه ­بر پیروزی در دفاع مقدس، طی 40سال ایستادگی توانسته­ ایم در زمینه­ های مختلف علمی نیز پیشرف­های شگفت­ انگیزی داشته باشیم که خود غربی­ها به این مهم اعتراف کرده­ اند.

وی با بیان اینکه طی تحقیقات میانی که توسط موسسات پژوهشی غربی ­ها انجام گرفته است اذعان می ­کنند که ایران در زمینه نظامی رتبه هفتم جهان و دریایی رتبه چهارم و در قدرت رزمی رتبه پنجم دنیا را داد افزود: البته این موسسات اطلاع جامعی از توان علمی نظامی جمهوری اسلامی ندارند و با وجود عدم اطلاع جامع جمهوری اسلامی را در میان قدرت­های برتر دنیا معرفی می­ کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: