جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۰۲:۰۳
کد خبر: ۱۱۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)شیراز
فرمانده سپاه ناحیه بقیه ا...(عج)شیراز گفت: زندگی فاطمی تلاش برای درست تربیت نمودن فرزندان است.

 سرهنگ دوم پاسدار مجید علی پوردر مراسم گرامیداشت یادوخاطره شهدا محله قبله واقع در بلوار رحمت در مسجد الزهرا(س)ضمن گرامیداشت ایام فاطمی ودهه مبارک فجر بیان نمود: حضرت زهرا(س) از هر جهت باید برای ما الگوه باشد و خدا را شاکریم که در باور ما شیعیان  معصومین داریم که از همه لحاظ  غنی و کامل هستیم.

وی افزود: همه باید درک درست را داشته باشیم چند روز دنیا مقدمه ای است برای زندگی ابدی و نیاز داریم جاهائی کسانی دست ما را بگیرد و یکی از بزرگان حضرت زهرا(س) می باشد که الگوه کامل برای ما می باشد.

سرهنگ علی پوراشاره نمود: آیا امروز به شیوه حضرت زهرا داریم زندگی می کنیم اگر زندگی می کنیم آیا این سبک زندگی در جامعه ما صحیح می باشد زندگی فاطمی این است که تلاش کنیم برای تربیت فرزند چون فرزند سرمایه اصلی  زندگی است و سرمایه زندگی نه ملک نه سرمایه و نه ماشین و... است.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین کاربرای فرزندانمان ارتباط برقرار نمودن آنان با مساجد که لازم آن تشویق فرزندان برای حضور در نماز و ارتباط با اهل بیت(ع) است و اگر این کار را انجام دهیم مسیر بسیار بزرگی را توانستیم همواره کنیم چرا چون خداوند در قرآن می فرماید اگر اهل نماز شویم از گناه دور خواهیم شد.

فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)تصریح نمود: شهدا با الگوه گرفتن از حضرت زهرا(س)در مقابل دشمنان ایستادگی نمودنند و امروز همه وظیفه داریم در ادامه راه شهدا با درس گرفتن از آنان و توسل به اهل بیت(ع)در مقابل دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب ایستادگی نمائیم.

در ادامه این مراسم روایتگر و رزمنده دفاع مقدس حاج اکبر آرام و مداحی برادر اهرمی حاضرین به فیض رسیدند و در انتها از 35خانواده معظم شهدا محله قبله بلوار رحمت شیراز تجلیل  به عمل آمد.

این مراسم به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای بدر از حوزه مقاومت بسیج بلال سپاه بقیه ا...(عج)    برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: