جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۵۳:۱۰
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
تکریم و معارفه
آئین تکریم و معارفه فرماندهان حوزه مقاومت امام سجاد(ع) بسیج سپاه جویم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه لارستان به نقل از میلاد لارستان، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) سپاه جویم با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و هیئت همراه، مسئولین ادارات بخش، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج بخش و جمعی از بسیجیان در سالن اجتماعات شهرداری جویم برگزار شد.

در ابتدای مراسم، مهدی بیداد فرمانده سابق حوزه مقاومت امام سجاد(ع) سپاه جویم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تقدیر از حضور مسئولین،گزارشی از عملکرد دوره مسئولیت خود را ارائه و پس از آن داود شفیعی بخشدار جویم نیز با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج و سپاه در ایجاد امنیت،از خدمات فرماندهی سابق حوزه تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه امیر جاهدی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان ضمن ارزنده شمردن فعالیت های فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد(ع) و تبریک چهلمین سالگرد انقلاب بیان داشت: عزت و آبروی امروز ایران از برکت امام راحل و خون شهیدان است چرا که ملت ما در گذشته زیر سلطه آمریکا و ابرقدرت های شرق و غرب با مسئولین فاسد وقت وساختار نظامی دولت شاه را آمریکاو انگلیس شکل داده بود که با پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان دستآورد بزرگی برای کشور، از  یوغ استعمار نجات یافتیم و روحیه ای که امام راحل در کالبد ملت دمید،امروز با رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت به جایگاه خود رسیده است.

وی در خصوص ماموریت سازمان بسیج نیز اظهار نمود: وظیفه اصلی بسیج و سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است اما رسالت بسیجی به جز این وظیفه خطیر ،وظایفی همچون روشنگری سیاسی،تشکیل اردوهای جهادی و سرکشی از مناطق محروم می باشد.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های مهدی بیداد فرمانده سابق حوزه مقاومت امام سجاد(ع) بسیج سپاه جویم تقدیر و عبدالمحمد افراسیابی زاده به عنوان سرپرست جدید این حوزه معرفی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: