جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۴۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
فرمانده سپاه ناحیه زرقان در یادواره شهدای دهستان رحمت آباد:
سرهنگ قیطاسی : ما در جنگ از نظر امکانات و تجهیزات مادی در حداقل ها بودیم ولی چون هدف الهی و خدایی بود بر مشکلات و دشمنان فائق آمدیم.
به گزارش تنویر زرقان ؛ یادواره شهدای دهستان رحمت آباد که به همت حوزه مقاومت امام حسن (ع) و با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه زرقان برگزار گردید.
سرهنگ قیطاسی فرمانده سپاه ناحیه زرقان در این مراسم ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و تقارن آن با دهه فجر و 40سالگی انقلاب از این تقارن با عنوان برکت و حکمت الهی نام برد .
سرهنگ قیطاسی گفت : انقلاب ما و جنگ هشت ساله ، شبیه ترین انقلاب و جنگ به قیام عاشورا بود .او گفت ما در جنگ از نظر امکانات و تجهیزات مادی در حداقل ها بودیم ولی چون هدف الهی و خدایی بود با تمسک به نهضت عاشورا  بر مشکلات و دشمنان فائق آمدیم.
وی همچنین به نقش امام خمینی (ره) در تبین سیره امام حسین (ع) اشاره کردند و تاثیر این تبین را بر موفقیت های رزمندگان در جنگ با دشمن بعثی  یادآور شدند.
فرمانده سپاه ناحیه زرقان در ادامه به تشریح دستاورد های 40ساله انقلاب با 40قبل از انقلاب پرداختند و گفتند ما در قبل از انقلاب با تحمیل قراردادهای مختلف بسیاری از سرزمین هایمان از ما جدا شد ولی در 40 سالگی انقلاب ما ضمن حفظ استقلال ذره ای از خاک این سرزمین را ازدست نداده ایم .
سرهنگ قیطاسی به اهداف برگزاری یادواره شهدا اشاره و گفتند یادواره شهدا با سه هدف عمده و مهم شامل زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت ، الگو برداری و الگو سازی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می گردد.
 وی در پایان خواستار حضور یکپارچه مردم عزیز در راهپیمایی 22 بهمن به منظور تجدید بیعت با امام شهدا و رهبر معظم انقلاب  شدند .

نام:
ایمیل:
* نظر: